6 ay sonra
Kocaman olmuş karnım ile ne kadar yapabilirsem yatakta dönüp duruyordum .
Saat gece üç tü ve ben hala uyuyamamıştım . Yanımda mışıl mışıl uyuyan sevgili eşim de ayrıca sinirlendiriyordu beni.
Evet mühürlenmiştik . Doğrusu ben bebek doğduktan sonra olsun istiyordum ama kral ve kraliçe en kısa sürede mühürlenmemiz gerektiğini aksi takdirde hakkımızda dedikodu çıkabileceğini söylemişti.
Ve beş aydır mühürlüydük .
Uykusuzluğa ve canımın sıkılmasına daha fazla dayanamayıp yoongi yi uyandırmaya karar verdim .
Geceliğimin kollarında ki püskülleri yoonginin burnuna getirip dokundurmaya başladım . Uykusu çok derindi ama burnuna dokunduğum an uyanıyordu.
Zaten püsküller burnuna değer değmez uyanmıştı .
Bir süre boş gözlerle etrafa bakıp bana dönmüştü . Elleriyle gözlerini ovalayıp
" Saat kaç ?" Diye sordu
" Üç " dedim sessizce çünkü onu bu saatte uyandırdığım için kızabilirdi.
" Gece üç ? " Dedi bir kaşını kaldırarak
Bende başımı yukarı aşağı sallamakla yetindim ." Peki yüce vitam neden beni bu saatte tatlı uykumdan uyandırdınız " dedi sesinde hafif bir kızgınlık vardı sanki .ve bu hamilelik hormonlarım ile birleşince gözlerimi doldurmaya yetmişti .
" B- ben hiç uyuyamadım , çok uykum geliyo ama uykuya dalamıyorum ve canım sıkıldı o yüzden seni uyandırdım " dedim dudaklarımı bükerek .
" Hmm tamam o zaman saçlarınla oynarsam uyuyabilir misin " dedi
Hemen başımı sallayıp dizlerine uzanmıştım . O da karnımı ve yanağımı öpüp saçlarımla oynamaya başlamıştı .
Saçlarımla oynadığında hemen uykuya dalıyordum . Bunu üç ay önce keşfetmiştik . Daha önce kimse saçlarmla oynamamıştı ve yoongi ilk defa saçlarıma dokunduğu an uyumuştum.
Zaten oynamaya başladıktan bir iki dakika sonra gözlerim kapanmıştı .
.
.
.
." Evet kraliçem halkın tüm ihtiyaçlarını askerler yardımıyla listeledik sadece ülkenin doğusundaki
Köylerde su sorunu varmış köylü göle gitmenin çok zor olduğunu ve uzun sürdüğünü söylemiş " dedimNeredeyse ayda bir askerler halkın içine karışıp sorunlarının olduğu bir liste yolluyorlardı bize . Bizde yani ben ,kraliçe, taehyung ve Jin hyung da sorunları çözmek için uğraşıyorduk.
" Kraliçem, isterseniz doğu tarafına suyu kanallar yardımıyla ulaştırabiliriz . " Dedi Jin hyung
" Haklısın bende öyle düşünüyorum " dedi kraliçe
" O zaman askerlere emri verin yarın işe başlasınlar " dedim kapıda emirlerimizi bekleyen askerlere
Normalde kraliçenin yanında emir vermem uygun olamazdı ama ben vitaydım neredeyse kraliçe kadar yetkim vardı .
Asker kraliçeden de onay almış ve odadan çıkmıştı.
Bizde bir süre daha oturup halktan gelen şikayet mektuplarını okumuştuk . Hava kararınca da herkes odasına gitmişti.
Odama dönünce yoonginin çoktan geldiğini gördüm. Çalışma masasında oturmuş evraklarla uğraşıyordu.
Yanına gidip oturduğu sandalye nin arkasına geçtim ve dokuz aylık olan karnımın izin verdiği kadar sarıldım boynuna .
,
O da başını omzuna bırakıp dudaklarımdan öpmüştü ." Gel yatağa geçelim aşkım ayakta kalma " dedi ve elimden tutup yatağa oturttu .
Yatağa oturunca ellerimi daha sıkı tutup öptü ve yüzüme yaklaşıp küçük öpücükler bırakmaya başladı .
Bir süre daha öpüp geri çekildi .
Yüzünde hüzünlü bi hava vardı sanki ve gerilmeye başlamıştım .
" Yoongi bir şey mi var . Biraz üzgün gibisin " dedim
O da başını salladı ve konuşmaya başladı .
" Evet biraz üzgünüm . Neredeyse bir haftadır ülkenin sınırlarındaki küçük isyanlarla uğraşıyoruz biliyorsun ama artık isyanlar o kadar da küçük değil
Bizzat benim ve pranslerin gidip müdahele etmesini gerektirecek kadar büyüdü . Morelimi bozan da bebeğimizin doğumuna yetişemicek olmam " dedi söyledikleriyle benim de morelim bozulmuş ve kalbimde küçük bir acı olmuştu . Gözlerim zaten çoktan dolmuştu ." Yoongim önemli olan senin sağlıklı bir şekilde yanımıza dönmen biz bebeğimizle seni bekliyor olacağız " dedim ve kollarımı boynuna doladım .
O da belimi ve karnımı okşamaya başladı .
" Sen merak etme seni ve bebeğimizi asla bırakmam ve sapasağlam geleceğim en kısa sürede merak etme hem en fazla bir hafta sürer belki doğuma da yetişirim " dedi
" Umarım , ama şimdi banyoya gidelim olur mu çok sıcak ve terlemiş hissediyorum " dedim
Konuyu birden değiştirmeme şaşırmış olacak ki gülüp kucağına almıştı beni .
Daha sonra yaklaşık bir saat küvette rahatlayıp çıkmış ve uyumak için yatağa girmiştik .
Diğer bölüm doğum olcak
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜
Umarım beğenmişsinizdir 💕Bu da bu bölümdeki jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanficjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.