18. bölüm

1.4K 100 44
                                    

Merhaba 🙋
Fici kısa tutup final yapmakla birkaç kaos çıkarmak arasında kaldım . Fikrinizi belirtirseniz ona göre devam ettiririm 💜

Hayatım boyunca ağlamaktan nefret etmeme rağmen birçok kez ailem tarafından yapılan haksızlıklara dayanamayıp ağlamıştım . Ama ilk defa mutluluktan ağlıyordum .

Sonunda mutlu olmayı başarmıştım .
Yatağımızda dün yaralandığı için hala uyuyan eşim yanında daha dün gece doğan bebeğimiz yan yana uyuyorlardı . Ağlamak için daha güzel bir neden olamazdı sanırım .

Ben onları izlerken yoongi nin uyanmak üzere olduğunu fark ettim  Ve heyecanla bebeğimizi gördüğünde
Vereceği tepkiyi beklemeye başladım.

Bir süre kıpırdanıp gözlerini ovalayıp uyanmıştı . İlk başta kızımızı fark etmeyip bana bakmış ve yavaşça yatakta doğrulup oturmuştu . zorlandığını fark edince kolundaki ve sırtındaki yaralara dikkat ederek yardım ettim .

" Günaydın bebeğim . nasıl hissediyorsun " dedim

" Günaydın bebeğim , dün neler oldu ? Hiçbir şey hatırlamıyorum . "

Üstümdeki battaniye yüzünden şişliği inmiş karnımı fark etmemişti .

" Ben odamızda uyumak üzereydim . Sonra dışarıdan sesler geldi bende hemen bahçeye indim . Yaralılar ve aileleri falan vardı . Ben seni ararken Jin hyung geldi ve beni üst kattaki misafir odalarından birine götürdü . Sen oradaydın kanlar içinde yatakta uzanıyordun başta çok korktum ama Jin hyung iyi olduğunu söyledi . Sonrada yanına yatıp koluna sarıldım . Sonra da meleğimiz  geldi . Bu kadar " dedim

sonlara doğru hemen yatağın sağ tarafında üstü battaniye ile örtülü olduğu için fark edilmeyen bebeğimizi işaret ettim gözlerimle ama anlamadı .

" Her şeyi anladım ama şu melekli olan kısmı anlamadım "

" İstersen yavaşça ve dikkatlice battaniyeyi kaldır " dedim

Hala anlamaz gözlerle bakarak üstündeki battaniyeyi kaldırmış ve yatağın sol köşesine atmıştı  . Gözleri bebeğimizin olduğu taraftan önce karnıma gitmişti.

" JİMİN KARNIN NERDE " dedi telaşla

"Orada " diyip çoktan uyanmış olan bebeğimizi işaret ettim .

Hızla gösterdiğim tarafa dönmüştü . Bende tepkisini daha iyi görebilmek için bebeğimizin diğer tarafına geçmiştim  .

" B-bu bizim bebeğimiz mi jimin ?" Demişti ağlamaklı bir sesle

Başımı evet anlamında sallayıp onları izlemeye devam ettim .

Yoongi ilk önce korkarak bebeğimizin ellerini tutmuş sonra da ağlamaya başlamıştı . Biraz alıştıktan sonra da yavaşça kucağına alıp sarılmıştı .

Bende onları dolu gözlerle izliyordum .

" Teşekkür ederim , beni dünyanın en mutlu insanı yaptın . Sizi dünyadaki her şeyden çok seviyorum " demiş ve bebeğimiz aramıda olacak şekilde sarılmıştık .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Odamızda yaşadığımız güzel dakikalardan sonra yoongi ve kızımız biraz daha vakit geçirmiş ve  işleri olduğu için istemese de gitmek zorunda kalmıştı.

Şimdi kızımla beraber yatakta uzanıyorduk .

Kapının çalınması ile yatakta oturur hale gelip ' gel ' dedim .

Taehyung kapıyı açıp içeri girmiş ve bana bakmadan bebeğimi öpmeye başlamıştı .

Öpmeye doymuş olacak ki yanıma oturmuştu .

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin