selam
bu artık bardağı taşıran son damlaydı.
gözlerimi ikinci kez şifahanede açıyordum . uyanalı yarım saat olmuştu bense yine kanlar içerisindeki sargılarla kaplı yüzümle şifahanedeki yatakta oturmuş düşünüyordum.
çok şükür bebeğime bir şey olmamıştı. Ama ya olsaydı . artık yorulmuştum , /bir suçum olmamasına rağmen bunları yaşamaktan.
ve karar vermiştim biraz sonra hazır woojin ve diğerleri yokken kaçıcaktım ve yoongi nin evine gidip onunla gelmek istediğimi söyleyecektim.
artık ihanet edip etmediğim umurumda bile değildi. söz konusu benim çocuğumun hayatıydı.
zamanın geldiğini düşünüp eşyalarımın ve biraz paranın olduğu çantamı almış ve kimseye görünmeden çıkmıştım şifahaneden .
yoongi nin evini şifacının yanında çalışan küçük kızdan öğrenmiştim.Şanslıydım ki buraya çok yakındı.
hızlı adımlarla ağaçların arkasından giderek yaklaşık on dakikada varmıştım .
ve tereddüt etmeden çalmıştım kapıyı.
yarım dakika sonra açılmıştı kapı. yoongi başta şaşırsa da sonra kendine gelip içeri girmem için yana çekilmişti. bende yavaşça içeri girmiştim o da kapıyı kapatmış ve yanıma gelmişti. beraber içeri girip koltuğa oturmuştuk .
" zaman yok yoongi g-geliyor musun yoksa ben tek mi gideyim ." dedim her an kaçtığımı fark edebilirlerdi
yoongi cevap vermeden koltuktan kalkıp bana sarılmış ve ağlamaya başlamıştı.
"t-teşekkür edeim ç-çok teşekkür ederim jimin söz hiç pişman o-olmayacaksın " demişti bende şaşkımlığımı üstümden atıp onu hafif itmiştim ve kanepeye oturtmuştum .
" asıl ben teşekkür ederim yoongi iyi ki varsın ama şimdi acele etmemiz gerekiyor eşyalarını topla ve gidelim hadi " dedim
o da başını sallayıp ayağa kalkmış ve odasına gidip çantasını hazırlamıştı. daha sonra elinde bir sıvıyla gelmiş ve evin her yerine dökmüştü . daha sonra boynundaki kolyeyi çıkarıp halının üzerine atmıştı .
" şey senin küpelerini de alabilir miyim " demişti ben şaşkın şaşkın başımı sallamıştım . ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
yavaşça kulağımdaki küpeleri çıkarıp kolyenin yanına atmıştı .
" şey kazağını da verir misin söz daha sonra bir tane alırım " demişti.
bende çantamdan yeni bir kazak almış ve üstümdekini çıkarıp onu giymiştim.
daha sonra arkası dönük olan yoongi ye vermiştim.
o da kazağı almiş ve onu da diğerlerinin yanına atmıştı.
daha sonra bana dışarı çıkmamı söylemişti . bende çantamı alıp dışarı çıkmıştım .
yaklaşık bir dakika sonra ev yanmaya başlamıştı. yoongi de evden çıkıp yanıma gelmişti.
" şimdi acele etmeliyiz " dedi ve elimden tutu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanficjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.