14. bölüm

1.9K 115 37
                                    

1hafta sonra

Vita ve delta nın halka tanıtılmasının  üstünden bir hafta geçmişti  ve taç giyme töreni vakti gelmişti .

Jimin ise korku ve heyecan içindeydi çünkü her an kızgınlığı girebilirdi .

"Jiminim sakin ol hiçbir şey hissetmiceksin ben yanında olucam . Hem önceki hayatımızdaki anılarımızı hatırlayacaksın o kadar güzel anılarımız var ki kızgınlığa girdiğini bile unutucaksın "

Yoongi de yatakta jimin in yanına oturmuş bir yandan sarılırken bir yandan da sakinleştirmeye çalışıyordu .

Şu an tek yapmaları gereken oturup jimin in kızgınlığının başlamasını beklemekti .

Birkaç dakika geçmişti hala jiminde bir belirti yoktu.

" Yoongi acaba kızgınlık başladı da ben mi hissetmiyorum "

" Hissetmemen imkansız biraz daha sabredelim en fazla bir kaç saate olur"

" Peki belirtiler neler "

" Hmm ilk önce ayaklarının altı yanmaya başlıyor sonra o sıcaklık yavaş yavaş bütün vücuduna yayılıyor , nefeslerin yavaşlamaya başlıyor ve ellerin hafifi hafifi titriyor , yanakların kızarıyor ve anılar bir bir gözünde canlanıyor sanki o anı yaşıyormuş gibi oluyorsun sesleri sanki dibindeymiş gibi hissediyorsun . O  kadar mutluyduk ki jimin ben , sen daha doğmamış bebeğimiz çok ama çok mutluyduk ta ki o suikaste kadar sırf a-acı çekmem için önce seni öldürdüler ne s-sana ne b-bebeğimize acımadılar . Gözümün önünde astılar seni son nefesinde bile elin k-karnındaydı  sen ö-ölünce beni de çıkardılar yanına son kez sana dokunmama bile izin v-vermediler hemen yanındaki ipi boynuma dolayıp öldürdüler beni de ama ölürken bile canımı en çok y-yakan gözlerim kapanmada önce bacaklarının arasından akan k-kanı görmekti ."

Hızlıca gözyaşlarını silip sarılmıştım yoongiye . Artık daha fazla korkuyordum kızgınlıktan  o idam anını görmek istemiyordum . Ama ayaklarımın altında hissettiğim sıcaklıkla kızgınlığımın başladığını anladım .

" Y-yoongi sanırım başlıyor "

" Tamam bak ellerimi sıkıca tut tamam mı korkucak hiçbir şey yok en fazla yarım saat sürer " diyip ellerimi tuttu ve sırtımı göğsüne yasladı .

Artık tüm vücudum yanıyordu . Yoonginin dediği her şey teker teker olmuştu . Sıra anılara gelmişti . Yanaklarımda da bir sıcaklık hissettikten sonra birden bire gözüm kararmıştı .

Hızla gözlerimi kırpıp sağa sola baktım sanırım saraydaydım . Bunu duvardaki işlemelerden anlamıştım . Yataktan doğrulunca karnımdaki ağırlıkla sendeledim . Karnıma baktığımda nerdeyse altı aylık hamile bir kadınınki kadar şiş olduğunu gördüm . Elimi karnıma atıp yavaşça doğruldum . Ayağa kalktığımda odadaki diğer kapı açılmış ve içeri belindeki havluyla yarı çıplak yoongi girmişti . Yanıma gelip alnımdan öptü .

Bu andan sonra her şey çok hızlı geçmişti gözümün önünden . Aklımda sadece söylenen sözler vardı .

' seni çok seviyorum jimin '

' bebeğimiz bugün nasıl bakalım '

' aşkımm canım çilek çektii '

' iyi ki ailem oldun jimin '

' bu kıyafetleri senin için aldım karnın büyüdükçe rahat edemez oldun eski kıyafetlerinle '

' yoongii bebeğimiz tekme  attı  koş '

' bebeğimiz doğduğunda ormandaki kulübemize gidelim aşkım biraz baş başa vakit geçiririz '

' yoongi dışarıda neler oluyor '

' efendim hemen sarayın arka tarafındaki atlara ulaşın ve kaçın . Suikast girişimi var '

' y-yoongi sensiz gitmem '

' bebeğimizi düşün jimin eğer gitmezsen hepimiz ölürüz '

' askerler hemen deltayı ve vitayı yakalayın '

' JİMİN '

'YOONGİ '

' BIRAK KOLUMU '

' ONLARI BIRAKIN BENİ ÖLDÜRÜN '

' YOONGİ KORKUYORUM '

' önce Vita öldürülücek çabuk idam alanını hazırlayın '

' YALVARIRIM  BURAKIN ONU '

' YOONGİ GÖZLERİNİ KAPAT  '

' JİMİNN '

ve bi anda gözümün önünde kendi hayalim canlandı . beyaz elbisesi içinde ağlayan ve büyümüş karnını tutarak kendisini öldürecek adamlardan merhamet dilenen zavallı ben ve tam karşımda ölümümü izlemek zorunda kalan eşim .

ikimizde yalvarıp ağlıyorduk ama bir anlamı yoktu . isyancı önce başıma siyah bir bez torba ile yapattı daha sonra kalın ipi boynuma doladı. tüm bunlar yapılırken ağlamaktan ve yoonginin bağırışlarını duymaktan başka hiçbir şey yapamamıştım .

Ayağımın altındaki tahta bir anda düşünce bende aynı hızla aşağı düştüm boynumda ki ip hem canımı yakıyor hem de nefes almamı engelliyordu . Gözlerimden yaşlar akarken bir anda karnımda hareketlilik hissettim .

Bebeğim son tekmelerini atıyordu .

Elim hızla karnıma gitti , Gözüm siyah kumaşın altından göründüğü kadar  yoongi ye baktım .  Ağlayıp bağırıyordu .

Son nefeslerime gelmiştim artık . Ciğerlerim yanıyordu . Ellerim yavaşça karnımdan düştü iki yana .

Ve gözlerim kapandı  .

Gözlerimi hızla açıp öne doğru eğildim .

Nefes nefese kalmıştım.gözlerim ağladığımdan dolayı şişmiş ve önüm bulanıklaşmıştı .

Arkama döndüğümde yoonginin sırtımı okşadığını fark ettim .

" Geçti bak bitti bu kadardı " dedi

Bitti mi . Eğer bu kadar canımı acıtacağını bilseydim asla kızgınlığa girmek istemezdim.

" Ç-çok kötüydü y-yoongi . Neden - neden biz tekrar hayata döndük ama bebeğimiz dönmedi "

" Döndü ya jimin karnında ki bebeğimiz önceki hayatta daha doğmadan ölen bebeğimizin yerine geçti . "

" Ama onun öz babası değilsin ki . "

" Maalesef her şey önceki hayatımızın tıpatıp aynısı olmuyor ."

Anladığımı belirtmek için başımı sallayıp yatakta uzandım . Kızgınlığım hala devam ediyordu ve her yerim alev alev yanıyordu .

Yoongi de anlamış olacak ki arkama geçip kaşık  pozizyonunda sarılmıştı . Elini belime atıp belimi ve karnımı okşamaya başladı .

Yarın taç giyme töreni vardı .

Merhaba 🙋💜

Umarım batırmamışımdır .

Diğer bölüm tören var 🎉


secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin