26.bölüm

810 68 73
                                    

Hello 🙋

Gece saraydaki herkes en derin uykusunda iken soyluların katından bir çığlık yükseldi .

Aylardır beklenen an gelmişti işte Vita doğum yapıyordu .

" Yoongi ç-çok ahhh çok acıyo " diyip eşinin elini olabildiğince sıktı jimin .

Her beş dakikada bir karnına giren kramplar onu iki büklüm ediyordu .

" Sakin ol bebeğim derin derin nefes al hemencecik biticek " dedi yoongi

O sırada ebe ters gelmekte ola bebeğin kafasını olması gereken şekilde çevirmeye çalışıyordu .

Tabi jimin önüne eğilen eşi yüzünden olup biteni göremiyordu .

"vitam Iütfen biraz daha dayanın az kaldı " dedi ve son kez sertçe sıktığı karnı bebeğe dikkat ederek çevirdi .

Artık doğuma hazırdı .

" Ahhhh C-canım çok yanıyo ahh bitsin artık dayanamıyorum " dedi jimin

Yoongi kolları arasında acı çeken eşine hiçbir şekilde yardım edemediği için üzülüyordu ama elinden bir şey gelmiyordu

" Sakin ol jimin sadece bebeğimize odaklan onu bi an önce kucağına almak istiyorsun değil mi - başını hızlıca sallayan eşine gülümseyip devam etti - o zaman olabildiğince ıkın korkma ben yanındayım " dedi

Yoongi de korkuyordu çünkü kızlarının doğumu çabucak bitmişti ama bu bebekleri onları çok zorlamıştı .

Çığlık ,kan ve acıyla geçen iki saatin ardından sonunda bebek doğmuştu .

Yoongi kucağına aldığı bebeğine dolu gözleri ile bakıp yeni temizlenmiş yanaklarını öptü .

" Ailene hoşgeldin bebeğim  " dedi ve kokusunu içine çekti .

Fakat kokusu tıpkı bir omegayı andırıyordu . Oysaki hamileliği boyunca jiminden alfa kokusu aldığına emindi .

Bebeği sevmek için çıktığı doğum odasından tekrar çığlıklar yükselince bebeği hızlıca dadıya verip içeri girdi .

Yatakta kanlar içinde çığlık atan eşine doğru koşup ellerinş tuttu.

Ebe ise hala örtünün altında jimin i kontrol ediyordu .

" Neler oluyor , neden hala acı çekiyor
Söylesene " dedi ebeye

Ebe örtünün altından çıkıp korkuyla konuştu .

" Efendim iyi haber vitamız ikiz bebeklere gebeymiş şimdi ikinci bebeğin doğumu başladı fakat vitanın vücudunun buna dayanması çok zor " dedi ve tekrar örtünün altında girdi .

" Demek o yüzden omega olan bebeğimizin kokusunu alamadık " dedi yoongi .

Fakat eşi ikinci bebeğin doğumuna dayanacak gibi değildi .

Gözleri baygın bakıyordu ve canı acımasına rağmen bağıracak gücü yoktu .

Kendisine bakan eşinin alnını öpüp sarıldı.

" Kendini bırakma jimin dayanmaya çalış eminim bu seferki daha kolay olacak " dedi

Jimin ise konuşacak gücü olmadığından başını sallamakla yetindi .

Yaklaşık yarım saat ıkınmasına rağmen hala bebek gelmeyince ebe de dahil odadaki herkes bir terslik olduğunu sezmişti.

Ebe örtünün altından çıkıp yoongi yi çağırdı ve odadan çıktı .

" Efendim bir türlü bebek gelmiyor belli ki hala kesesi yırtılmamış bile ama doğum zamanı gelinceye kadar Vita sancı çekmeye devam edecek buna dayanabilir ağrısını dindirmek için ilaçlar hazırlaya bilirim tek dileğim iltihap kapmaması elimizden geldiğince dikkatli olmalıyız . Bebek de en fazla yarına kadar dünyaya gelir " dedi

" Anladım ama sizden bir isteğim var eğer bebek ile jimin arasında bir seçim yapmak zorunda kalırsak  b-" yoongi nin sözü doğum odasından gelen düşme sesi ile kesilmişti.

Bakıyorum diğer yazarlar on bin kelime yazıyor bide bana bak 🤦🏻‍♀️

Neyse umarım beğenirsiniz 💜

Sizce yoongi kimi seçicek ?

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin