Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜💜💜
6 ay sonra
"Yatarken Üstünü sıkıca ört sonra üşütüyorsun kızım tamam mı " dedi jimin
İçi hiç rahat değildi ama kızı babasıyla bir günlüğüne kalmak istediğini söylediğinde hayır diyememişti .
" Bak kızım canın sıkılırsa yada başka bir şey olursa hemen woojin babana söyle bana haber versin ben hemen seni almaya gelirim bebeğim tamam mı " dedi yoongi. Ve kızının saçlarını son kez öpüp karnı burnunda eşinin yanına gitti .
İkili at arabasıyla ve arkalarından giden iki askere son kez bakıp saraya döndüler .
Jimin odasındaki koltuğa oturup karnına masaj yaparken konuşmaya başladı
" İçim hiç rahat değil benim yoongi ya kötü bir şey olursa ya kızıma kötü davranırlarsa of keşke izin vermeseydim " dedi ve karnındaki hafif sancısını dindirmek için masaj yapmaya devam etti .
O sırada yoongi derin bir iç çekip eşinin yanına oturdu ve ellerini karnına koyup ona yardımcı olmaya çalıştı .
" Merak etme jimin sadece bir gece hiçbir şey olmaz ayrıca sende çok iyi biliyorsun ki woojin de hoseok da yoonji yi çok seviyorlar ona asla zarar gelmesini istemezler ." Dedi
Haklıydı bu altı ayda hem woojin i hemde eşi hoseok u yakından incelemişlerdi ve hiçbir yanlış hareketlerini görmemişler di .
" Biliyorum yoongi ama woojin e hala güvenemiyorum sanki kızımız bizi bırakıp ona gidecekmiş gibi hissettiriyor " dedi
Yoongi cevap vermek yerine jimin i kucağına aldı ve yatağına yatırdı ve yanına yattı .
" Kızımız bizi asla bırakmayacak jimin . Sadece öz babasıyla bir gün geçirip yuvasına dönecek şimdi cevap verme ve gözlerini kapat ne kadar erken uyursan kızımız o kadar erken döner bize " dedi ve eşinin alnını öpüp sarıldı .
Birkaç dakika sonra da uyuya kaldılar .
################################
" Sonra ne yaptık biliyor musunuz?
Kocaman bir pasta !hoseok da yardım etti hem bebekler biraz yaramazlık yaptı ama onlar uyuduktan sonra woojin babam ve hoseok la çok eğlendik . Çoook güzeldi baba umarım tekrar giderim " dedi yoonji .Kahvaltı masasında kraliçe ve prensesler gülerek sevimli yoonji nin anlattıklarını dinlerken jimin içindeki hafif kıskançlığı def etmeye çalışıyordu .
" Ne güzel eğlenmişsiniz kızım benim bizde yarın göle gidelim mi piknik te yaparız hem " dedi yoongi .
O da jiminden farksızdı ." Yaşasın canım babam . " Dedi ve kollarını yanındaki sandalyede oturan babasına sardı küçük kız .
Bu sırada kraliçe kahvaltısını yapıp kalkmıştı bile .
Yoongi de işleri olduğu için erken kalkmıştı sofradan .
Jimin de karnındaki bebeği için sağlıklı şeyler yemiş ve yoonji nin karnını doyurup kalkmıştı sofradan.
Şimdi de kızıyla bahçede oturuyorlardı .
Ve yoonji üç gündür olduğu gibi yine hoseok un ne kadar tatlı olduğunu anlatıyordu .
O böyle heyecanlı heyecanlı anlatınca jimin hamilelik hormonlarının da getirisiyle yoonji ye iyi bir baba olamadığını düşünüyordu . Çünkü anlattığına göre hoseok hep onunla ilgilenmiş kendi bebeklerinden bile çok sevmiş yoonji yi. Çocukça olsa da ya ben diye sormaktan alıkoyamıyordu kendini jimin ama ne kadar zor olsa da susup yoonji nin konulmasını dinliyordu .
################################
" Jimin ne yapıyorsun bu soğukta terasta " dedi yoongi endişeli sesiyle .
İşlerini geç de olsa bitirip odasına dönmüş ve jimin i terasta ki minderlerin üstünde otururken bulmuştu .
" Biraz hava almak istedim sadece gel sende otur soğuk değin zaten yoongi " dedi ve yanındaki boş veri gösterdi .
Hava gerçekten soğuk değildi bu yüzden itiraz etmeyip eşinin yanına geçti ve kollarının arasına aldı onu .
Bir süre ikili terasta konuşmadan sessizliğin tadını çıkarmışlardı .
Daha sonra jimin konuşmaya başladı.
" Bazen yoonji ye yetemediğimi düşünüyorum o yüzden hoseok u babası olarak görür diye ödüm kopuyor " dedi bu itirafı yapmazsa patlayacakmış gibi hissediyordu .
" Biliyorum bende bazen woojin için öyle düşünüyorum ama bir şekilde üstesinden gelmeliyiz bunun yoksa ömür boyu bunun korkusuyla yaşarız . Şu an kendini üzme eğer sen üzülürsen bebeğimiz de üzülür değil mi " dedi ve karnını okşadı eşinin .
Jimin de gülümseyip elini yoonginin elinin üstüne koydu .
" İsim düşünmedik hala " dedi yoongi .
" Bence jiyoon olsun " dedi jimin
Yoongi başta ismi komik bulmuştu ama sonra kulağa güzel geldiğini düşünüp kabul etmişti .
Artık miniklerinin bir ismi vardı.
Min jiyoon
İsim çooook saçma oldu ama yapacak bir şey yok.
Bölüm kısa biliyorum ama perşembe gelecek diye söz vermiştim . Diğer bölümü uzun yazıl telafi etmeye çalışacağım 😖
Okuyan herkesi öpüyorummmmm 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanfictionjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.