Teljes csendben hallgattam a vízcseppek koppanását a víztükörben, míg annyira meg nem rémültem az ajtónak hangjától, hogy bevertem a kislábujjam a csapba.
-Francba!-szitkozódtam.
-Itt vagy Jimin?-bekukkantott én pedig automatikusan hab alá rejtettem amit nem akartam hogy meglásson.
-Mondja csak Mr. Jeon.-légzésemet próbáltam helyre állítani, és nem elküldeni hangosan őt, a halál faszába, amiért nulla magánéletem nincs tőle.
Nincs ilyen a szótárában?-Mikor csinálsz reggelit nekem?-akárcsak egy elkényeztetett gyermek, aki szülőjétől követel.
-Ha megfürödtem, úgy jó lesz?-bukott hátra a fejem.
-Tökéletes, ott várlak.-pördült meg, és végre valahára távozott.
Kapd be Jeon Jungkook!
Mikor már javában készítettem a reggelit, és eközben a fenekemet riszáltam egy régi de klasszikus zenére, megjelent Jungkook is, aki ki tudja hol a fenébe tűnt az elmúlt percekben.
-Jézusom.-kaptam a szívemhez, igen…ez egy normális reakció még tőlem is.
-Nem, csak én vagyok.-mosolyodott el.
Az a szemtelen!-Igaz is, Jézus jobb fej.-vágtam vissza kapásból, mosolya még szélesebb lett.
Cégnél már csak a liftnél láttam meg őt, épp egy (furcsa nyakú)? lányt próbált befűzni, aki kapott is a horogra bármit is magyarázott neki a főnököm.
Zsiráf és Mr. Ego szerelmi története.
Magamban el is mosolyodtam, ez annyira rossz hogy már jó.
Kínkeserves percek múltán végre valahára megállt előttem a várva várt lift, én pedig belibbentem rajta mint madárka az ablakon.
Annyira örültem magamnak, hogy megvett kávét ott felejtettem az automatában, ennyit erről. Ma nem kap kávét.
YOU ARE READING
➣My Boss -Jikook
Romance𝑃𝑢ℎ𝑎́𝑏𝑏𝑎𝑛 ℎ𝑢𝑙𝑙 𝑖𝑡𝑡 𝑎𝑧 𝑒́𝑑𝑒𝑠-𝑏𝑢́𝑠 𝑧𝑒𝑛𝑒, 𝑚𝑖𝑛𝑡 𝑔𝑦𝑒𝑝𝑟𝑒 𝑒𝑙𝑛𝑦𝑖𝑙𝑡 𝑟𝑜́𝑧𝑠𝑎 𝑠𝑧𝑖𝑟𝑚𝑎 ℎ𝑢𝑙𝑙, 𝑣𝑎𝑔𝑦 ℎ𝑎𝑟𝑚𝑎𝑡𝑜𝑡 ℎ𝑎 𝑒́𝑗 𝑐𝑠𝑜̈𝑝𝑝𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑒 𝑐𝑠𝑜̈𝑛𝑑𝑒𝑠 𝑣𝑖𝑧𝑒𝑘𝑟𝑒, 𝑔𝑟𝑎́𝑛𝑖𝑡-𝑎́𝑟𝑛�...