12. rész

795 83 10
                                    

Amint visszatértem a vizes tálkával a kezemben, hogy megitassam a cicát, Mr. Jeon kezében az állat aranyosan nyújtózkodott ő maga pedig mosolygott.
Értitek?! MOSOLYOG! Durva.
-Cukik együtt.- zavartam meg az idill pillanatot, bár nem szívesen tettem.
-Ugye, na és mi lesz a neve?- pillantott végre rám.
-Maga lázas?-néztem rá furán, amolyan hitetlenkedve.
-Nem, miért?
-Hol van az a Jungkook, aki kötekedik velem?
-Ma nincs kedve kötekedni.-egyszerű mozdulattal tette vállára a cicát aki óvatosan, puhán lépkedve járta be a főnököm széles vállát.

A mai nap többi részében eseménytelenül telt, a macska el lett nevezve Mochi-nak, Mr. Jeon nem volt bent az irodában, mert hívatták egy megbeszélésre, nekem pedig este kereken nyolcig bent kellett gubbasztanom. 
Fáradtan veszem észre, hogy már csak fél óra és mehetek a buszhoz ami házhoz is visz, vagyis majdnem.
Kicsapódott az ajtó én pedig összerezzentem.
-Én meg te, holnap üzleti út.- libbent be az ajtón.
Fel sem keltem a kábulatból és szinte csak annyi jutott el a tudatomig hogy "én meg te"
De mi van?
Minek örül ennyire?
-Ehh, tessék?- pislogtam nagyokat.
-Jönni fogsz velem az üzleti útra, nem fogadok el nemet. -asztalán kotorászott valamit.
-De miért engem visz, ott van Jane aki sokkal műveltebb ebben a szakmában.-sikeresen felkeltem a helyemről, hogy aztán nyújtózzak egyet.
-Szar társaság, állandóan pofázik és okoskodik, múltkor majdnem kikaparta a szememet azzal a 20 centis körmével.- sóhajtott.

Végül Mr. Jeon hozott haza, kiszálltam mikor ő is kiszállt a járműből de nem tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet.
A kulcsom valahogy nem akart bemenni a zárba, szerencsére Jungkook ebben is segítségemre sietett.
-Hát maga?-néztem a kezünkre, valahogy nem akarja elengedni sehogy sem.
-Meghívom magamat egy teára, hosszú volt ez a nap.- hátamnál fogva beljebb tolt a lakásba.
Ez még mit csinál?
A macskát letettem az ágyamra dobozzal együtt, hagy aludjon szegény, majd lementem a fekete hajúhoz aki nagyban pirítóst készített, nyakkendője az asztalon hevert oda dobva, inge enélkül szét lazán lógott rajta.

-Kérsz te is. emelt magasba egy szelet kenyeret.
-Egyet.-ültem le a székre.
Felém nyújtotta a pirítóst, én elvettem volna de ő nemet intett így, inkább csak bele haraptam, és ő is ugyanazt tette ugyan azzal a szelettel.

➣My Boss -JikookWhere stories live. Discover now