2. rész

1.1K 99 23
                                    

-Megtennél nekem egy apró szívességet?-kopogtatta meg az asztalomat.

-Van választásom?-kérdeztem vissza reflex szerűen.

-Igazad van, nincs...szóval lenne egy kis elintéznivalóm, de kettő dolgot nem bírok csinálni egyszerre. Az a halom papír, csak alá kell írnod azokat, az én nevemmel.- mutatott a háta mögé mire én is oda néztem. Te jó ég, mi a fasz?!

Rájöttem...sosem fogom bírni őt, tudom azt is miért megy el, mert kint várja a kurvája aki dugni akar vele, csak is azért húzza el a belét.
Hallottam, mert a kávé sem sétál be csak úgy magától, ez a fasz pedig koffein függő, így a kettő összefügg. Hoznom kellett neki kávét.
Mostanában túl sokat káromkodom magamban, ez is az ő hibája.

-Hát persze, Mr. Jeon.-azt már nem tettem hozzá, remélem elüti egy autó, vagy azzal szenved balesetet.

-Egy csoda vagy, sietek vissza!-virult fel azonnal.

-Maga meg egy fasz.-suttogtam nagyon halkan

-Tessék?-fordult vissza gyanakodva, mire és ijedten kaptam magam elé a kezem, aztán integettem neki.

-Semmi, menjen csak...jó szórakozást, balfaszkám.-fújtam ki egy nagy adag levegőt.

-Hallottam, ám!-kiáltott vissza.
A franc!

Olyan kínkeservesen hosszúra nyúlt ez a nap, néha kedvem támadt megismerkedni a betonnal odalent, legalább három álmom teljesülne egy csapásra.
Olyan fáradt vagyok, este kilenc óra is elmúlt, erre Mr. Jeon még mindig nincs itt, eddig sosem tart egy dugás sem, kivéve ha Mr. Jeon-nak nincs véletlenül egy kínzókamrája, és nem éppen kanapét csinál a csajból.

Fúj, ez fejben jobban hangzott!

És pont ekkor lépett be az ajtón a gondolatban emlegetett szamár, csapzott hajjal, és szívás foltokkal tarkított nyakkal. Mozgalmas napja lehetett, de én egyáltalán nem voltam rá kíváncsi.
Elvégeztem a feladatokat, már megyek is.

➣My Boss -JikookWhere stories live. Discover now