21. rész

501 43 0
                                    

A tervük azon nyomban füstbe ment, amint megállatak a ház előtt. Nem volt semmi komoly, csupàn egy aranyosnak mondható faház, az erdő "közepén". A belsejében kevésbé aranyos dolgok rejtőztek, de ez tulajdonképpen részletkérdés.

-Ki ne nyisd az ajtót.-morogta Jungkook, már-már zsörtölődött.

-Miért ne?-keze megállt a levegőben, kérdőn pillantott a főnökére.

-Ha csak nem akarsz lyukas lenni, akár egy szivacs, ajánlom figyelmedbe, hogy most nagyon figyelj.-mutatta fel az egyik mutatóújjàt.-Látod azokat a bokrokat ott?-mutatott ki a szélvédőn.

Jimin megerőltette a szemét, nem is kicsit, mire megtalálta azt amit figyelnie kellett Jungkook szerint

-Aham.-válaszolta.

Jungkook összecsapta a tenyerét.

-Fasza! Nos, ezek nem bokrok, hanem bokornak öltözött fejvadászok, akik az isten faszáért követtek minket idáig. A feladatod az lesz, míg én kiszállok és megpróbálok nem meghalni, eközben sortüzet nyitok rájuk puszta szeretetem jeléül, te mented a csinos kis hátsódat.

Jimin mindezt megilletődve hallgatta végig. Ki ez a pasi? Mit tett a régi Jungkook-al? Egyáltalán ki ez az ember?

-Jó de, nem hagyhatlak csak itt. Ez teljes őrültség!-fakadt ki Jimin, fejét hátra döntve.

-Kénytelen leszel ezt megtenni. Jimin, szeretlek. Nem hagyhatom, hogy velem halj meg.-arca túlzottan szórakozott volt ahhoz, hogy a helyzet komolysága teljes legyen.

Jimin felnyőgött.

-Ezzel nem segítesz a helyzeten, Jeon Jungkook! Különben sem hagylak itt.-makacskodott.

Jungkook megforgatta a szemét, majd egyetlen egy mozdulattal kicsatolta a mellette ülő övét, mármint a biztonsági övet.
Aztán áthajolva rajta az ajtót is kinyitotta, majd szószerint kilökte rajta a másikat.

-Fuss! A hűtőbe van kaja, a szobámba meg nem ajánlom hogy bemenj, nincsenek ott neked való dolgok. Ja és...majd elfelejtettem...csinálnál nekem kaját szivi, éhen döglök. Apuci megöli azokat a rohadékokat.-azzal nyitott ajtóval, csikorgó kerekekkel nekiiramodott a célpontoknak. Csak úgy porzott utána az út, vadul gurult.

➣My Boss -JikookWhere stories live. Discover now