8. rész

996 88 8
                                    

Szombati napom úgy kezdődött, hála Mr. Jeon-nak, ki gondolta volna…..
Félretéve mindent, abban a szent minutumban, menjek be egyenesen az irodájába. Fel voltam háborodva, kivételesen csak magamban fortyogtam, kívülről jelét sem mutattam, hogy most legszívesebben elásnám őt. Menjen a faszba ő is, munkamániás barom.
Lehet hogy neki nincs élete, de másnak attól még lehetne egy szabad szombatja.

-Állok rendelkezésére Mr. Jeon, miben segíthetek, miért kellett jönnöm?- mosolygás helyett leginkább csak vicsorogtam.

-Igazán sajnálom hogy rabolom a szabad napját, viszont csak maga az, akit ma el tudok viselni.-hangja letörten csengett.
Értetlenül álltam még mindig egy helyben.

Szeme alatt Gucci táskák voltak, jó-jó viccet félretéve nagyon ramatyul festett. Ma a haja sem volt valami rendezett, más ruhában volt, farmer?
Ejha, tényleg elég rosszul lehet.

-Ó, szóval miben segíthetek, mi történt?-puhatolóztam, közvetlenül mellé ültem le.

-Meghalt nagymamám.- temette arcát a kezébe. Két szó, viszont innen mindent értettem.

Úgy tűnt mindjárt elsírja magát, pedig nem úgy néz ki mint aki gyakran hullatja könnyeit.
Sosem olvastam olyan kézikönyvet: hogyan vigasztaljuk meg a főnököt.
Olyat már igen: hogyan átkozzuk el fejben.

-Igazán sajnálom.- nem tudok vele együtt érezni mert nincs olyan ember a környezetemben akit elvesztettem valaha.

Viszonylag hamar letörölte könnyeit, és azt hiszem erre mondják azt, túltette magát rajta.

-Nem kell a sajnálatod, inkább azt mondd el hogy ráérsz-e, az sem baj ha nem, akkor maximum elmegyek inni egy kicsit aztán haza, könnyebb a felejtés.-mosolyodott el, eltúlzott vidámsággal.

Megsajnáltam őt, ezt az öntelt, nagyképű de jóképű főnökömet, akit egyszer úgy leütnék egy lapáttal, hogy csak na.
Beleegyeztem, ezzel oda lett egy szabad napom, megjegyezte hogy ezért nem kapok plusz fizetést.
Ó, hogy fulladnál meg a könnyeidben.

-Induljunk Mr. Jeon.-rúgtam bokán, mielőtt még eljátssza a hattyúk halálát, kitártam előtte az ajtót, tudván még ma elindulunk.
Bárhová is akar vinni…már megint.

➣My Boss -JikookWhere stories live. Discover now