3. rész

1K 98 26
                                    

Már fejből tudtam mit kell tennem eme csodás reggelen, kávét vinnem Mr. Jeon-nak és majd délben elvinni neki az ebédet. Már egy hete, hogy dolgozok neki, és eléggé kiismertem, többnyire bunkó és ugráltat, én még nem nyírtam ki. Ez már haladás.

-Hozz még egy kávét.-utasított én pedig furcsán meredtem rá.

-De uram, maga ma már a 4 kávét issza, nem lesz ez sok?-azok után, hogy kezdtem sokalni ezt a koffein mennyiséget, muszáj voltam rákérdezni.

Ahelyett hogy le ordította volna a fejem, ami nála szerintem természetes, csak ennyit mondott:

-Csak menj és hozz nekem szépen még egy kávét, főnöködnek szüksége van rá.- ásított.

Amíg vártam a kávéra, újra hallottam annak a nőknek hangját akit múltkor is, és aki miatt órákig dolgoztam, azt a sok papírmunkát.
Bement Mr. Jeon-hoz és rögtön becsukta maga után az ajtót is, ha ezek megint basznak, és leszopom az ajtókilincset.
Nem szokásom hallgatózni de ez oly annyira életbevágóan fontos volt , hogy le tudom-e szállítani a kávét Mr. Kanosnak, míg mielőtt akcióba lendülnek.
Egy élő pornót helyett, veszekedés csapta meg a fülem.
Azt meg nem jósoltam volna, szerencsém lesz az ajtóval szembe találkozni, telibe orron baszott engem, oda kaptam a kezem, a főnökömre néztem, és annak "mesés" párjára.
Igazán "szép" teremtés.

-Mivan megcsalsz!?-hiszti királynő neki dobta a cipőjét Mr. Jeon-nak, aki erre unalmában azt sem tudta mit csináljon, dőljön neki a falnak vagy ne.

-Édes faszom, ember, ha jól emlékszem óra/2000 won, így állapodtunk meg!- tátva maradt a szám, amikor Mr. Jeon, utcalánynak nyilvánította, irodai munkások előtt.

Ennek meg is lett a hatása, mindenki megdermedt és ránk szegezték a tekintetüket, most az egyszer mégiscsak megsajnáltam őt, ez azért elég csúnya dolog volt még a főnöktől is.

-Dögölj meg Jeon!-hátat fordított és már ki is szaladt.

-Ha te mondod.-vette ki a kezemből a kávét és már bele is ivott a folyadékba.

Ó, hogy fulladjál meg, te istenverte, nagyképű főnök.

➣My Boss -JikookWhere stories live. Discover now