-Te nyilván meg vagy húzatva!-kiáltott fel ijedtében az éppen arrébb lépő Jimin.
Jungkook kis híján majdnem ráesett, ezzel Jimin kilapításnak esélye megnőtt volna 99%-ra.-Meglőttek bazdmeg, később ráérünk a házaspárok szokásaira. Most inkább ki kéne szednem a golyót, amíg nem érinti a fontosabb szerveket.-földön kúszott, lábai felmondták a szolgálatot, küszködött mert időközben a vér is kibuggyant a szájából.
-Jézusom!
-Se..segíts.-köhögött fel újabb adag vért.
Jimin sírás küszöbén billegett, végül kénytelen volt megemberelnie magát, és Jungkook-ot felkaparnia a földről.
-Istenem, ne halj meg Jungkookah, nem akarom.-bőgni kezdett, mindig is érzékenyebb volt az ilyenekre. Ebben a helyzetben meg pláne.
Oda vonszolta a konyhába, Jungkook utasítására egy kést vett ki, meg a fém csipeszt a cukortartóból.
Eközben Jungkook könyökéről csöpögött le a vér, kisebb tócsát gyűjtve maga alá, míg a vér több lett a parkettán, Jungkook minden erejét arra használta hogy el ne ájuljon.-Jimin, drágám. Tudnál sietni egy kicsit gyorsabban, el fogok aludni, és félő, hogy örökre. Szedd ki a golyót kérlek, utána pedig varrd össze.-fejét lehajtva motyogott.
-De mi van ha elrontom! Nem akarom hogy meghalj basszus... Jungkook nekem ez nem megy!-könnyei majd megfojtották.
-Ügyes kezed van, én tudom a legjobban.-kuncogott, kezdett Jungkook hangja fátyolosabb lenni, de még ilyenkor is képes a viccelődésre, mintha most nem élet és halál között lebegne éppen.
-Fogd be.-szipogott.
Remegő kezekkel nekilátott a hátából kivenni a golyót, ám az olyan mélyre fúródott hogy Jimin újai túl kicsit voltak hozzá. Aztán az adrenalin lökettel feltöltve, mivel az agya gyorsan pörgött így képes volt olyan ötleteket kitalálni, amit amúgy nem éles helyzetben, eszébe sem jutott volna.
Evőpálcika.
Az kellően hosszú.-Igen ez lesz az!-kiáltott fel aztán munkához látott.
Ki tudja meddig tartott míg végül a golyó hangosan koppant a földön. Szinte ijesztően hangosan hallatszott.
-Jungkook! Hol a másik golyó?-rázta meg az ernyedt testet. Viszont az nem mozdult.
-Nem! Nem! Nem!-remegett, üvöltött, rázta a testét.
Semmi. Csend....
Letapogatta a testet, golyó bemenetet keresve. Szerencsére az nem volt tragikus helyen, combja oldalán amely szinte kilátszott annyira kintebb volt, mint az előző.
Kínkeserves órákat töltött Jungkook bekötözésének végzésével miután megállapodott, hogy Jungkook nem halt meg, szimplán elájult. Talán így is van jól, jobb mintha szenvedne.
YOU ARE READING
➣My Boss -Jikook
Romance𝑃𝑢ℎ𝑎́𝑏𝑏𝑎𝑛 ℎ𝑢𝑙𝑙 𝑖𝑡𝑡 𝑎𝑧 𝑒́𝑑𝑒𝑠-𝑏𝑢́𝑠 𝑧𝑒𝑛𝑒, 𝑚𝑖𝑛𝑡 𝑔𝑦𝑒𝑝𝑟𝑒 𝑒𝑙𝑛𝑦𝑖𝑙𝑡 𝑟𝑜́𝑧𝑠𝑎 𝑠𝑧𝑖𝑟𝑚𝑎 ℎ𝑢𝑙𝑙, 𝑣𝑎𝑔𝑦 ℎ𝑎𝑟𝑚𝑎𝑡𝑜𝑡 ℎ𝑎 𝑒́𝑗 𝑐𝑠𝑜̈𝑝𝑝𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑒 𝑐𝑠𝑜̈𝑛𝑑𝑒𝑠 𝑣𝑖𝑧𝑒𝑘𝑟𝑒, 𝑔𝑟𝑎́𝑛𝑖𝑡-𝑎́𝑟𝑛�...