UWAGA!
Mogą wystąpić treści erotyczne lub brutalne sceny nie odpowiadające każdemu czytelnikowi.
Czytasz na własną odpowiedzialność.
- Do góry tyłeczek - do moich uszu dotarł miły głos mojego ukochanego. Zarumieniłam się i mocniej objęłam go za szyję, gdy pozbywał się moich spodni oraz majtek. Nie będąc mu dłużna pociągnęłam za materiał spodenek i pozbyłam się ich z jego bioder.
- Może sypialnia? - zapytał cicho dotykając wewnętrznej strony moich ud. Bez zastanowienia przyciągnęłam jego twarz bliżej lekko pociągając go za naszyjnik.
- Tutaj jest dobrze - zadowolony Jungkook zamruczał cicho i zaatakował moje wargi od razu wpychając język do środka. Rozkoszowałam się namiętnym pocałunkiem, a palce Jeon'a dotarły do punktu miedzy moimi nogami powodując u mnie dreszcze. Tym razem od razu ciepło zaczęło kreować się w mym podbrzuszu, a reszta mojego ciała reagowała na czarnowłosego tak jak zawsze.
- Kocham cię - mówię odrywając się od niego. Brązowe oczy wpatrywały się w moje, gdy mężczyzna delikatnie dotykał mojej łechtaczki. Cicho jęknęłam i spuściłam wzrok na jego wytatuowaną klatkę. Zawsze jest taki pewny siebie i bezpośredni. Chyba nigdy nie będę taka w sprawach łóżkowych. Wiem, że to on dominuje i się mi to podoba. Nie chcę, żeby było inaczej.
Jeon nagle przesunął mnie do góry i zatopił głowę pomiędzy moimi nogami. Pisknęłam cicho, gdy poczułam ciepłe usta na mojej kobiecości, ale od razu ogarnęła mnie przyjemność. Jungkook z wyczuciem oraz delikatnością muskał moja łechtaczkę językiem doprowadzając mnie na skraj. Przymknęłam powieki z przyjemności i wplątałam rękę w czarne włosy. Silne ramiona mężczyzny lekko rozchyliły moje uda, aby mieć lepszy dostęp do mojej kobiecości.
Kanapa nie jest taka duża jak łóżko, ale bez problemu mieściliśmy się na niej we dwóch. Może nogi Jeon'a lekko za nią wystawały, ale czuję, że nie przeszkadza mu to w każdym wypadku, aby sprawiać mi przyjemność.
Głośniejszy jęk wypełnił pomieszczenie kiedy język Jungkook'a znalazł się w moim wejściu. Doznania zniekształciły mój widok i musiałam całkowicie zamknąć oczy. Mocno zacisnęłam palce na kosmykach jego włosów nie kontrolując jakie dźwięki wychodzą z mojego gardła.
Dawno nie robiłam niczego tak intymnego więc orgazm zbliżał się wielkimi krokami paląc moje podbrzusze oraz powodując skurcze mięśni. Jestem pewna, że czarnowłosy wiedział, że zaraz dojdę, więc przeniósł język ponownie na łechtaczkę. Puścił jedną z moich kończyn, aby zatopić jeden palec w moim wnętrzu. Delikatnie wepchnął go do środka o dziwo nie sprawiając mi żadnego dyskomfortu. Moja pochwa jest skurczona poprzez przerwę, której doświadczyła więc doznania również są inne.
- Jungkook - sapnęłam głośniej i pociągnęłam go za włosy. Ten w odpowiedzi zamruczał cicho i nie poprzestał swoich akcji nadal czyniąc cuda. Palec coraz szybciej mnie penetrował oraz znalazł punkt w moim ciele, który przyprawiał mnie o dreszcze. Jeon zaczął znowu go zginać w dziwny sposób przez co nie mogłam opanować drżenia nóg, oraz nadchodzącej fali gorąca.
Otworzyłam na moment oczy i ujrzałam mroczki. Głowa zaczęła mi pulsować, a pochwa zaczęła się stopniowo zaciskać. Orgazm przeszywał mnie falami przez co nie potrafiłam złapać oddechu, a Jeon nadal sprawiał, że czuje się niesamowicie.
- Uwielbiam sprawiać ci orgazm - powiedział podnosząc głowę do góry. Chciałam otworzyć powieki, ale nie zdołałam tego zrobić. JK nie przestawał zginać palca w ten dziwny sposób co skutkowało tym, że orgazm nadal panował nad moim ciałem. Poczułam, że lekko się podnosi, a jego oddech otula moje policzki.
CZYTASZ
The Memory of His Smile | Jungkook | ✔️
Fanfiction|HIS SMILE SEQUEL| Dalsze losy Amelie Clare, która oddała się ponownie w ręce swojego oprawcy. Wybrała bezpieczeństwo swoich bliskich, a nie szczęście, którego doświadczyła u boku Jeon'a Jungkook'a. Wiadomość o śmierci najważniejszych osób w jej ży...