Pov Harry:
We gaan dichterbij kijken bij het kraampje. Als we door al het volk zijn gekropen en op de eerste rij staan zijn we wat het is. Er staat een groot bord bij met 'Gay Mistletoe' op en er hangt een grote maretak waardat twee meisjes onder staan te zoenen. Dit is eigenlijk gewoon een soort activiteit om mensen die gay zijn te kunnen koppelen ofzo. Niall wiebelt al met zijn wenkbrauwen. En ik draai met mijn ogen. Ja, ik ben ook gay. Ik val enkel op jongens. Niall is bi en Liam is ook gay.
''Is dat niks voor jou Harry?'' vraagt Liam plagen. Ik draai me naar hem om.
''Nee dit is-''Dan voel ik een duw van Niall tegen mijn buik en word onder de maretak geduwd door Niall. Ik draai me om om te kijken met wie ik er onder sta en dan kijk ik plots in de mooiste blauwe ogen die ik ooit zag. Veel tijd krijg ik niet om erin te kijken want de jongen drukt zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en sla mijn armen om zijn middel en hij slaat zijn armen om mijn nek. Hij likt over mijn lip om om toestemming te vragen. Ik open een beetje mijn mond en dan voel ik hoe zijn tong en de mijne vechten om wie de leiding mag nemen, hij wint. We blijven daar zoenend staan en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Als we beiden geen adem meer hebben trekken we langzaam terug. Ik kijk nog even in zijn ogen. En dan moet ik weg want er komen al anderen richting de maretak. Ik draai me nog eens om en kijk naar de kleine jongen met het schattige bruine haar en de blauwe, hij doet hetzelfde. Ik geef hem een scheef glimlach je en hij geeft me er één terug voordat hij verdwijnt in de massa.
''Wat gaan we nog doen?'' vraagt de blonde Ier enthousiast, maar ik luister niet. Mijn gedachten zitten bij die jongen.
''Aarde aan Harry Styles?'' zegt Niall lichtelijk geïrriteerd.''Huh? Sorry ik ben er echt niet met mijn gedachten bij ze zitten bij d-''
''Bij die jongen waarmee je gezond hebt'' maakt Liam mijn zin af, ik knik en ze slaan een arm om me heen.
''Zullen we dan maar naar huis gaan?'' Ik knik, we gaan naar de auto en rijden terug naar mijn huis...
JE LEEST
Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch)
FanfictionWanneer Harry weer zoals elk jaar bij kerstmis moet toe kijken hoe gelukkig zijn vrienden zijn met hun partners, zit hij er elk jaar alleen bij maar daar lijkt dit jaar wel verandering in te komen... Hoogste ranking: 🎖️#1 Tommo 26/04/2022 🎖️#3 C...