🎄~16~🎄

232 7 0
                                    

Pov Harry:

De bel gaat, ik ga naar de deur en open hem. Louis. Zoals we hadden afgesproken. Maar hij ziet er vreselijk uit. Hij is helemaal doorweekt, rilt van de koud en zijn lippen zijn paars. En hij heeft een koffer bij.

''Lou, wat is er gebeurt?''

''I-ik zahal dat zo-o vertel-len m-aar mag i-k naar binn-en?'' hij stottert door de koud. Ik knik en laat hem binnen. Ik trek hem mee aan zijn hand naar mijn kamer. Louis kijkt me vragend aan.

''Jij gaat eerst een warme douche nemen en andere kleren aan doen'' hij geeft me een zwakke, dankbare glimlach.

''Dankje'' mompelt hij, ik trek hem in voor een knuffel en hij knuffelt me hard terug.
''Ik heb je gemist''

''Ik jou ook'' we trekken terug. Ik neem warme kleren uit de kast en geef ze aan Louis.

''H-Hazz?''

''Ja Lou?''

''Z-zouden we kunnen pr-raten terwijl dat ik een bad neem?'' Ik knik onzeker maar ga dan toch terug mee de badkamer in. Louis begint zich uit te kleden terwijl dat ik de kraan van het bad open zet. Als ik me omdraai, zie ik Louis' boxer naar beneden zakken. Hij staat met zijn rug naar me toe maar draait zich al snel.

''Ik euhm ik euhm hier euhm het bad staat euhm het is aan het vullen'' hij blijft hot en damn hij heeft een grote! Ik ga ongemakkelijk op de stoel naast het bad zitten terwijl dat Louis plaats neemt in het bad zelf.

''Hazz, voor dat ik begin met mijn verhaal wil ik dat je weet dat ik echt heel veel spijt heb van wat dat ik gisteren heb gedaan. Het was eigenlijk enkel om mezelf te beschermen. Mijn ouders wisten niet dat wij iets hadden en ze wisten ook nog niet dat ik gay ben. Tot gisteren. Nadat jij bent weg gegaan hadden ze veel vragen die ik allemaal eerlijk heb beantwoord. En ik heb ook verteld dat wij samen zijn en toen hebben ze me het huis uit gezet. Zoals ik dus al verwachtten. Ik durfde niet naar je toe te komen want ik was bang dat je boos op me was. Dus heb ik de nacht door gebracht onder een boom in het park'' Ik kijk heb verbaasd aan. Dit is echt erg en nu snap ik waarom dat hij het had gedaan.

''Hey Lou, ik ben zo blij dat ik het nu snap en sorry dat ik gisteren gewoon ben doorgereden en dat ik je daardoor in het park hebt geslapen'' hij schudt zijn hoofd.

''Nee, het is niet jouw schud. Mijn ouders hebben me het huis uit gezet en dat kon je niet weten''

''Het maakt nu niet uit. Het belangrijkste is dat je terug bij me bent. En ik hoop dat alles nu weer goed is tussen ons?''

''Ja''

''Gelukkig, ik zal dan beneden op je wachten tot dat je uit bad bent'' Ik wil opstaan maar hij grijpt mijn hand vast waardoor dat ik me terug naar hem draai.

''Ik wil dat je mee in bad gaat'' Ik grinnikt en knik. Ik kleed me uit en Louis gaat rechter zitten zodat ik erbij kan. We kijken elkaar intens aan.

Oehhh romantisch!!!!!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu