🎄~13~🎄

236 7 0
                                    

Pov Harry:

Ik bel aan en Louis kijkt zenuwachtig naar de grond. Ik besluit om er even geen aandacht aan te geven want de deur zou elk moment kunnen open gaan. En dat gebeurt ook. De deur wordt open gedaan door en vrouw, waarschijnlijk Louis' moeder.

''Hallo Louis en...'' heeft Louis hun niet vertelt hoe dat ik heet? Raar.

''Ik ben Harry''

''Ohh welkom Harry, komen jullie maar rap binnen want het is koud'' we gaan naar binnen, doen onze jassen uit en volgen haar dan naar de woonkamer. Er zit een oudere man dat waarschijnlijk zijn vader is en vier meisjes.
''Ik ben Johanna Louis' mama, dit is Mark Louis' papa en dit zijn Lottie, Fizzy, Daisy en Phoebe'' Ik stel mezelf ook kort voor en dan gaan ik en Louis mee aan tafel zitten. Hij is nog steeds heel gestrest. Johanna zet het een op tafel. Spaghetti. Ik hou van spaghetti.
''Lust spaghetti Harry?''

''Ja heel graag zelfs'' glimlacht ze naar me. Ze gaat weer naar de keuken en ik richt me op Louis. Ik leg mijn hand op zijn bovenbeen.

''Alles okay babe?'' fluister ik, hij trekt zijn been weg. In mijn ooghoeken zie ik Louis' vader ons fronsend aankijken.

''Nu niet Harry'' fluistert hij terug, hij noemde me bij men bijnaam. Het wordt vreemder met de minuut. Ik draai me weer van hem weg en kijk naar z'n zusjes die aan het spelen zijn. Waarom doet hij zo afstandelijk? Het kan niet zijn dat hij vindt dat we te snel gaan want hij heeft zelf voorgesteld om naar zijn ouders te gaan. Maar wat is het dan?

''En wat doen jullie eigenlijk bij jullie project om te wennen aan het wonen zonder ouders?'' huh? Ik kijk Louis vragend aan. Hij lijkt wel nog zenuwachtiger te worden en durft me niet aan te kijken.

''Wel euhm zo gewoon wonen zonder ouders hé mama'' zegt hij simpel. Heeft Louis gelogen tegen zijn ouders over de reden dat hij bij me woont? Iedereen komt aan tafel zitten en Johanna schept bij iedereen spaghetti op.

''Seg en vertel eens hoe hebben jullie elkaar leren kennen, want Harry moet dan wel een hele goede vriend zijn als jullie samen een huis delen'' een vriend?

''Wel dat is eigenlijk een heel grappig verhaal, ik en Louis hebben ge-''

''Wij hebben elkaar leren kennen door gemeenschappelijke vrienden, je kent het wel'' zegt Louis snel. Dit vind ik echt erg. Hij moet zich echt voor me schamen. Het kan niet anders.

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu