🎄~4~🎄

244 6 0
                                    

Pov Harry:

We stappen uit en wandelen weer wat over de kerstmarkt. Af en toe gooien we een shortje achterover. We lachen en praten veel over onzin. Het is echt heel gezellig. En het is me gelukt. Ik ben die jongen verge-. Oh nee toch niet. Hij blijft in mijn hoofd rond spoken. Mhm. Niet aan denken Harry. Niet aan denken.

''Wil je het misschien nog eens proberen?'' Ik kijk op en zie dat we weer bij de maretak staan.

''Nee sorry'' zucht ik.

''Het geeft niet, we vinden wel iets anders tof'' zegt Liam, we wandelen verder in stilte. Het is geen ongemakkelijke stilte, het is gewoon aangenaam. Na een tijdje staan we weer ergens stil.

''Kom, dit wordt echt geweldig!'' zegt Niall over enthousiast. We staan voor onze favoriete gaybar. Het is er altijd echt gezellig enzo maar ik ben niet echt in de stemming denk ik. Ik zit gewoon nog veel te veel met jongen en die zoen in mijn hoofd. Ik kan het er gewoon niet uit krijgen. Het moet wat tijd krijgen, ik wil niet nu iemand anders, ik wil hem en anders gewoon even niemand.

''Sorry jongens, gaan jullie maar zonder mij, ik ben niet echt in de stemming. Ik ga even euhm wat wandelen over de markt ofzo'' ze knikken begripvol en trekken me dan in voor een knuffel.

''Dan zien we elkaar straks?'' Ik knik, de jongens gaan de bar binnen en ik ga terug naar de markt. Gewoon wat wandelen en naar de versieringen kijken denk ik...

Harrytje!!!

Ik weet het!!!! Een kort hoofdstukje!! Sorry!!! Het volgende hoofdstuk is langer!

Vergeet niet te stemmen!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu