🎄~22~🎄

218 8 0
                                    

Pov Harry:

Louis doet wat glijmiddel op zijn vingers. Ik spreid mijn benen zodat hij er gemakkelijker bij kan. Louis brengt voorzichtig een vinger naar binnen. Heel even kreun ik van de pijn. Hij wacht even en dan geef ik teken dat hij verder mag gaan. Hij gaat wat dieper en beweegt zijn vinger van binnen naar buiten. Eerst kreun ik nog wat van de pijn maar het begint al snel deugt te doen en kreun ik van genot. Louis brengt nog een tweede vinger naar binnen en ik gooi mijn hoofd naar achteren van genot. Hij gaat steeds sneller en sneller. En dan haalt hij zijn vingers uit me. Hij doet de condo om om zijn vriend en komt boven me hangen. Ik geef hem nog snel een kusje en dan voel ik zijn top tegen mijn opening.

''Ready?'' vraagt hij, ik kijk even in zijn ogen, de lust is erin te lezen.

''I' m born ready daddy''Louis grijnst even en dan voel ik hem in me. Ik kreun luid. Hij begint te stoten en ik knijp de dekens fijn. Mijn tenen krollen samen en ik stoot luide kreunen uit. Hij gaat steeds harder en harder.

''Hazz, ik ga-'' kreunt hij luid. Hij stoot verder en neemt mijn vriend vast. Hij begint me af te trekken en zijn stoten worden steeds slordiger maar het blijft deugd doen.

''L-LOUIS'' kreun ik luid en dan kom ik klaar over mijn buik. Louis glijdt uit me en gooit de condoom achter zich. Hij likt mijn spul van mijn buik en drukt dan een kort kusje op mijn lippen.
''Dat was geweldig'' zeg ik nog steeds onder de indruk. Mijn eerste keer. En dan ook nog met Louis. Het was echt geweldig.

''Mhm zeg dat wel, zeker voor herhaling vatbaar'' hijgt Louis. Hij is nog wat buiten adem. Ik wrijf over zijn blote rug. We hebben het gedaan. Ik heb het gedaan met mijn prachtig vriendje!

Ahhh smut!!!! Ik hoop dat jullie het een beetje goed vonden!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu