🎄~27~🎄

217 6 0
                                    

Pov Louis:

Het was echt een geweldig weekend. Ondanks Zayn vond ik het echt geweldig! En Harry, Niall en Liam ook trouwens. We zijn nu onderweg naar huis. Ons huis, zegt Harry altijd. Hij is gewoon echt meer dan dat ik ooit had durven dromen. Hij is knap, leuk, schattig, onweerstaanbaar, sexy, lief en het belangrijkste, hij is mijn vriendje. En ik laat hem niet zomaar van me afpakken. Hij streelt nu mijn haar terwijl dat ik de tekst van ons liedje afschrijf. Ons liedje. Het voelt als een baby ofzo. Onze baby. Ons dingetje.

Na een uur of twee in de auto te zitten komen we aan bij het huis van mij en Harry. Niall en Liam zwaaien voor ze weg rijden. Ik en Harry gaan naar binnen.

''Lou, ik wil iets belangrijks met je bespreken'' zegt Harry plots. Ik word heel zenuwachtig. Zou hij het willen uitmaken? Heb ik iets verkeerd gedaan? Al dat soort vragen spoken rond in mijn hoofd. Ik ga naast hem zitten in de zetel, hij neemt direct mijn hand vast.
''Ik zou graag samen liedjes schrijven en ze dan ook uitbrengen''

''Jeez Hazz, ik dacht dat je het ging uitmaken'' hij grinnikt.

''Nee tuurlijk niet! Wil je dat ook?''

''Ja heel graag'' Ik vlieg hem om de nek en kus hem.

''Ik hou van je'' weet ik eruit te brengen tijdens de zoen.

''Ik meer van jou'' zegt hij als we terug trekken. Ik hou zoveel van hem. Hij betekent alles voor me. Zonder hem wil ik niet bestaan.

Je voelt het misschien al aankomen maar het einde is in zicht. Er komen nog een paar delen en dan zit het erop!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu