Pov Harry:
''Harry!!!! Kom je?!'' hoor ik de blonde Ier roepen.
''Ja ja ik kom!'' roep ik terug, ik zucht, ik heb echt geen zin in vanavond. Het is elk jaar hetzelfde. Elk jaar moet ik toe zien op alle kerstfeestje of uitstapjes hoe gelukkig anderen wel niet zijn met hun partner. En dat zal vanavond weer zo zijn. Niall en Liam gaan elkaar weer recht voor mijn gezicht zitten aflebberen en ik zit daar dan super ongemakkelijk bij, alleen.
Ik kijk nog laatste keer in de spiegel en ga dan naar beneden. Ik woon al twee jaar opmezelf toen ik van de middelbare school afstudeerde ben ik direct het huis uit gegaan. Ik wou mijn eigen stekje en wou in alle rust muziek kunnen maken. Ik ben dol op muziek maar mijn ouders werden er een beetje gek van dus vandaar.
Ik slenter naar beneden waardat Niall en Liam op me staan te wachten. Ze zuchten als ze me zien aankomen.
''Komaan Harry, het wordt leuk!'' zegt Liam, en Niall knikt instemmend. Ze trekken me mee de auto in om naar de kerstmarkt te gaan. Het is er wel gezellig hoor. Om acht uur s'avonds schaatsen en veel lol maken met de andere koppels.
We komen aan en ik stap zuchtend uit de auto. Niall en Liam draaien met hun ogen. En met z'n drieën over de kerstmarkt. Het is er inderdaad wel gezellig met al die lichtjes, kerstbomen, kraampjes, de schaatsbaan en de maretakken. We gaan naar een drink kraampje waardat we direct een shortje achterover gooien. Dan gaan we weer verder over de markt. En Liam en Niall wandelen hand in hand naast me. Ik kan het hun niet kwalijk nemen. Want natuurlijk gun ik hun ook liefde en ze moeten zich ook niet voor mij inhouden maar ik wil ook gewoon iemand om lief te hebben.
Na een paar uur over de markt gelopen te hebben en wat gedronken te hebben en plezier gemaakt te hebben, komen we bij een kraampje waardat heel veel volk bij staat...
Ik hoop dat jullie het al een beetje leuk vonden, ik weet dat het misschien een raar begin is maar het wordt nog wel duidelijker! Er komen langere hoofdstukjes no worries!
JE LEEST
Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch)
FanfictionWanneer Harry weer zoals elk jaar bij kerstmis moet toe kijken hoe gelukkig zijn vrienden zijn met hun partners, zit hij er elk jaar alleen bij maar daar lijkt dit jaar wel verandering in te komen... Hoogste ranking: 🎖️#1 Tommo 26/04/2022 🎖️#3 C...