🎄~17~🎄

236 7 0
                                    

Pov Louis:

We liggen nog steeds in bad en hebben elkaar blik nog niet één seconde gelost. Onze hoofden lijken wel als magneten naar elkaar toe te bewegen en voor dat ik het weet zitten mijn lippen op de zijne. Hij trekt me op hem en legt zijn handen op mijn heupen. Ik zet mijn handen in zijn haar en trek er zachtjes aan. Harry kreunt binnenmonds.

''Mhm... Hazz is horny'' mompel ik zachtjes tijdens de zoen door.

''Shut up en neem me'' Ik stop en kijk hem diep in de ogen.

''Niet in bad'' zeg ik plagen en ga van hem af. Ik neem een handdoek en begin me exspres heel uitdagend af te drogen. Harry laat zijn hoofd rusten op de badrand en volgt elke beweging die ik doe.

''Lou...'' zeurt hij, ik kijk hem aan. De lust is te zien in zijn ogen. Ik doe alsof dat ik het niet door heb en sla een handdoek om mijn middel heen. Harry kijkt me aan met een pruillip en puppy oogjes.

''Ah komaan! Je weet dat ik dat niet kan weerstaan!'' zeg ik en Harry grijnst. Hij komt uit bad en gaat voor me staan.
''Je ziet er veel te hot uit Hazz'' fluister ik zwoel, Harry's grijns wordt nog breder.

''Maak er dan gebruik van'' fluistert hij zwoel terug. Ik grinnik en druk mijn lippen kort op die van hem en ga dan de badkamer uit en ga dan naar zijn kamer. Ik hoor voetstappen die steeds dichterbij komen. Ik doe alsof dat ik het niet door heb en ga gewoon onder het deken liggen. Dan komt Harry de kamer binnen. Zijn haar ligt overhoop en is nat, en zijn ogen stralen heel veel lust uit, nog meer dan daarnet.

Hij slaat het deken van me af en komt op me liggen. We kijken elkaar gewoon heel intens aan en het lijkt wel alsof de rest van de wereld verdwijnt. Alleen wij tweetjes.

Ahhh ik weet dat het gemeen is van me op hier te stoppen!!!!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu