Pov Harry:
Ik trek mijn broek en boxer naar beneden en zie dat ik al een serieuze boner heb. Ik begin mezelf af te trekken. Constant denk aan Louis... Louis Louis Louis. En dan kom ik klaar. Ik doe mijn broek en boxer weer omhoog en ga terug naar de woonkamer. Louis zit met een grote grijns in de zetel, ik kijk hem vragend aan.
''Is het gelukt Styles?'' Ik voel dat ik rood word en ga ongemakkelijk weer naast Louis zitten.
''Ik euhm euhm'' Louis slaat zijn armen om me heen.
''Ik vond het wel schattig dat je zo ongemakkelijk werd'' fluistert hij dan. Ik grinnik en geef hem een kusje in zijn nek.
''Ik hou van je Lou''
''Ik hou ook van jou Hazz''
Een week later...
Pov Harry:
Louis logeert/woont al een week bij me en het gaat echt geweldig. Er is wel één ding dat ik raar vind... Hij wilt niet praten over zijn moeder of vader. Hij zegt er niks over en als ik er naar vraag dan verandert hij snel van onderwerp. Ik zie hem echt heel graag, begrijp me niet verkeerd maar dat knaagt gewoon echt aan me. Als Louis en ik al wat langer samen zijn, zo'n twee weken ofzo, zou ik hem graag aan mijn moeder voorstellen. Mijn vader kan niet want hij heeft ons gezin verlaten toen ik uit de kast kwam. Ik heb me er heel lang schuldig over gevoeld maar ik zag na een tijdje ook in dat il er eigenlijk niet veel aan kon doen. Terug naar Louis. Zou hij zich voor me schamen? Ik kan er maar op één manier achter komen. Het hem vragen. Met een bang hartje ga ik naar de zetel waardat Louis in ligt te lezen in zijn krant. Hij draagt dan een bril. Het ziet er echt schattig uit. Maaaaar Harry nu niet, je moet je vraag stellen!
''L-lou?'' hij kijkt me aan en zet zijn bril af. Ik ga snel naast hebben zitten in een houding die er volgens mij best gespannen uit ziet.
''Scha-am je j-je voo-or me?'' Ik durf hem niet aan te kijken, ik denk dat ik bang ben voor zijn reactie ofzo of om gekwetst te worden. Dan voel ik zijn armen om mijn middel. Hij trekt me tegen zich aan.''Tuurlijk niet Hazz, waarom denk je dat?'' Ik zucht diep.
''Je wilt niet over je ouders praten of zo lijkt het toch. Ben je eigenlijk van plan om me ooit aan hen voor te stellen?'' Ik hoor Louis slikken.
''Nee je euhm hebt gelijk ik zal even bellen en dan kunnen we er misschien vanavond gaan eten en dan zal ik je voorstellen'' Louis gaat uit de zetel en gaat op de gang staan en begint te bellen. Zijn reactie was zo raar. Het was gewoon niet iets voor hem. Zo doet hij nooit.
Ahhhhh Louis toch!! Je moet er voor uit komen!!
JE LEEST
Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch)
أدب الهواةWanneer Harry weer zoals elk jaar bij kerstmis moet toe kijken hoe gelukkig zijn vrienden zijn met hun partners, zit hij er elk jaar alleen bij maar daar lijkt dit jaar wel verandering in te komen... Hoogste ranking: 🎖️#1 Tommo 26/04/2022 🎖️#3 C...