🎄~18~🎄

240 8 0
                                    

Pov Harry:

Ik draai ons op zodat hij op me ligt. Ik heb zo'n zin in hem, ik wil hem gewoon in me voelen. Ik wil weten hoe dat hij voelt. Ik voel dat mijn adem steeds zwaarder begint te worden van de opwinding. Louis begint met zijn heupen over de mijne heen te schuren. Ik zucht geïrriteerd.

''Lou, neem me gewoon, please'' Louis grijnst en schuurt verder alsof dat hij het niet gehoord heeft.
''Louhou!'' zeur ik, hij grinnikt en stopt me schuren. Hij begint kusjes te zetten in mijn nek.
''Lou, stop met teasen'' zucht ik, hij gaat gewoon door met kusjes geven totdat hij mijn sweetspot heeft gevonden. Hij begint eraan te zuigen en ik kreun zachtjes. Als hij klaar is lekt hij er over heen om de pijn te verzachten. Hij gaat verder met kusjes zetten. Steeds meer en meer naar beneden. Hij zet kusjes langs mij V-line en ik voel mijn boner met de seconde groter worden. Ik kreun wanneer hij likt over mijn lengte. Hij zet kleine kusjes over mijn lengte en eikel en ik kreun genietend. Ik hou mijn adem als hij me in zijn mond neemt. Hij gaat op en neer, sneller en sneller.
''L-Lou'' kreun ik als ik op mijn hoogte punt kom, en dan kom ik klaar in zijn mond. In de mond van mijn knap, lief, geweldig vriendje. Hij slikt het door en komt dan naar mijn gezicht toe. Ik verstrengel ons in een heerlijke tongzoen.
''Lou, je bent geweldig'' zeg ik als we loslaten.

''Weet ik toch'' Ik grinnik en Louis laat zijn hoofd rusten op mijn borst. Ik begin met zijn haar te spelen.

'Pling-plong' de bel. Ik wil Louis van me af duwen maar hij duwt me terug.

''Ik ga wel'' hij drukt een kusje op mijn lippen en gaat dan het bed uit. Hij doet zijn boxer en jogging aan en gaat de kamer uit.

Pov Louis:

Ik ga naar beneden en open de voordeur. Niall en Liam. Ze bekijken mijn bovenlijf alsof ze niet weten wat dat ze zien. Dan voel ik plots twee armen om mijn middel en een kin op mijn schouder, Harry natuurlijk.

''Dus dit is de fameuze Louis?'' zegt Niall. Ik grinnik en knik.

''Je hebt een goede smaak Hazz, hij is echt heel knap'' zegt Liam terwijl dat hij naar mijn bovenlichaam blijft kijken.

''Af Payne, Louis is van mij''

''En heyyy, jij hebt mij'' zegt Niall zogezegd beledigd. We lachen en dan laten we de jongens binnen.

Smut!!!!!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu