🎄~7~🎄

257 7 1
                                    

Pov Louis:

Ik voel me nu al zo op mijn gemak bij Harry. Hij is me vanalles aan het vertellen en ik ben niet aan het luisteren maar ik ben gewoon aan het verdrinken in zijn ogen. Het voelt alsof dat ik een deel van mijn heb teruggevonden.

''En wat vind jij eigenlijk leuk om te doen?'' vraagt Harry dan, ik kom uit mijn gedachten en focus me op zijn vraag.

''Euhm ik hou erg van muziek, ik schrijf ook zelf'' hij kijkt me verbaasd aan.

''Ik ook, en doe je iets met je teksten?''

''Ik wil ze misschien ooit wel uitbrengen ofzo, maar ik wil eerst gewoon nog een leven leiden ofzo'' Harry begint te lachen en ik lach mee.

''Dat snap ik wel hoor, ik hou ervan om liedjes te schrijven maar mijn inspiratie waren de afgelopen jaren niet geweldig'' Ik kijk hem vragend aan.

''Hoe bedoel je?''

''Ik ben al heel mijn leven alleen, ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik vind liefde de mooiste inspiratie voor een liedje dus ja'' Ik grijns naar hem en sla mijn armen om zijn middel en kijk hem diep in de ogen.

''Maar nu heb je mij'' zeg ik zwoel. Ik grijns en druk mijn lippen op de zijne en open zonder toestemming mijn mond en zijn tong gaat gretig  mijn mond binnen.

Ik leg mijn handen op zijn heupen en trek hem dichter bij me. Hij legt zijn armen om mijn nek heen.

''Hey Ha-'' we stoppen onze zoen en Harry draait zich om naar de richting waarvan het geluid komt. Het zijn twee jongens. Een blonde en een bruin harige.

''Euhm hey'' zegt Harry ongemakkelijk.

''En wie is die jongen achter je?'' vraagt de bruin harige jongen. Ik kom van achter Harry vandaan en ga naast hem staan.

''Ik ben Louis''

''Louis is de jongen waarmee ik gezoend heb onder de maretak, we kebben elkaar teruggevonden, ik leg dat nog wel eens uit'' zegt Harry, hij is gewoon geweldig, hoe dat hij dingen uitgelegd krijgt is ongelooflijk. En dan heb ik het nog niet gehad over zijn uiterlijk hé. Dat is gewoon bovenmenselijk!

''Oehh zo leuk!!! Ik ben trouwens Niall, een goede vriend van Harry en zijn lief'' hij wijst naar de bruin harige jongen naast hem.

''En ik ben Liam, zijn vriendje'' zegt de bruin harige jongen die dus het vriendje is Niall.

''En wat zijn jullie?''vraagt Niall terwijl hij naar ons wijst.

''Euhm ik weet het niet, ik denk dates ofzo... Lou?''Harry kijkt me vragend aan.

''Euhm ik denk ook dates ofzo''

Ahhhhh ze zijn gewoon te schattig voor woorden!!!!! Ik hou van gay zijn!!!! (ben zelf bi tada!)

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu