🎄~12~🎄

231 6 0
                                    

Pov Harry:

Over een uur gaan we naar Louis' ouders. Hij loopt al de hele tijd super gespannen rond. Ik durf er niet over te beginnen want ik wil hem niet van streek maken ofzo. Maar het werkt me wel op mijn zenuwen. Ik sta op en ga naar boven om me een klein beetje klaar te maken om naar zijn ouders te gaan. Als ik boven kom zie ik Louis in een bolletje opgerold in bed liggen. Ik ga naar hem toe en zet me naast hem. Hij kijkt me aan, zijn ogen zijn helemaal rood. Hij heeft gehuild.

''Hey Lou, wat is er?'' hij begint weer te huilen, ik neem hem in mijn armen en ik voel mijn tshirt nat worden door zijn tranen.
''Wil je het me vertellen? Ik maak me zorgen'' vraag ik na een tijdje dat hij zo goed als niet meer huilt.

''Het is gewoon nogal ingewikkeld''

''Hey is niet erg Lou, vertel het me straks maar na het bezoek bij je ouders want we moeten ons nog klaarmaken enzo, goed?'' hij knikt en gaat van mijn schoot. Hij gaat naar de badkamer ik ga achter hem aan.
''Zullen we samen douchen?'' hij kijkt me diep in de ogen aan en knikt dan. Er is echt iets met hem maar straks kan hij me alles vertellen. We moeten eerst naar het etentje bij zijn ouders. Ik wil me beginnen uitkleden maar Louis houdt me tegen.

''Het spijt me Hazz, maar ik ben hier nog niet klaar voor'' zijn ogen lijken wel weer waterig te worden.

''Het is niet erg Lou, het is goed dat je het me zegt, ik wil niks forceren'' Ik geef hem een kusje op zijn slaap en ga dan de badkamer uit.

Na een tiental minuten wachten komt Louis de badkamer uit. Ik ga de badkamer in, kleed me uit en laat het warme water over me heen glijden.

-

We stappen de auto in en rijden richting het huis van Louis. Hij is nog steeds heel stil. De hele rit zeggen we niks tegen elkaar. Vreemd.

Spannend!!!!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu