🎄~21~🎄

214 7 0
                                    

Pov Harry:

Vol bewondering kijk ik toe hoe dat Louis de tekst neer schrijft. Hij doet gewoon alsof het niks is. Hij zit boordevol talent!

''Aarde aan Harry Styles?'' Ik kom uit mijn gedachten.
''Jeez Hazz, jij moest van ver komen, waar dacht je aan?''

''Aan jou'' Louis grijnst breed en draait me in één beweging om en duwt me met mijn rug op het bed. Hij houdt mijn polsen tegen het bed gedrukt naast mijn hoofd.
''Oh wat is Louis van plan?'' vraag ik speels, Louis grijnst nog harder. Hij komt met zijn lippen tot aan mijn oor.

''Geniet ervan'' fluistert hij zwoel. Hij gooit in één zwaai alle kleren en koffers van het bed.

''Oei oei heeft mijn kleine LouLou plaats nodig?'' vraag ik speels, Louis knikt.

''Heel veel'' hij begint met kusjes in mijn nek te zetten. Op een gegeven moment zet hij ergens een kusje en ik krijg kippenvel over heel mijn lijf. Louis merkt het en zet er onverwachts zijn tanden in.

''Lou wat doe-fuck Louu'' hij zuigt en bijt te gelijk. Ik kreun zachtjes. Als hij klaar is likt hij erover heen zodat het minder pijn doet.

''Mine'' hijgt hij, hij trekt mijn tshirt uit en de zijne volgt. Hij zet kusjes over mijn hele borst en komt dan bij mijn V-line. Hij zet er kusjes en ik voel mijn boner enorm groot worden. Mijn broek spant zo hard dat het zeer doet.

''Doe het uit'' hijg ik. Louis doet alsof dat hij het niet gehoord heeft en begint met zijn heupen over mijn heupen heen te schuren.
''Da- euhm Lou please''

''Say it''

''Wat?''

''Je weet wat dat ik bedoel''

''Daddy?''

''Yes baby'' Louis stopt met schuren doet mijn broek en de zijne uit. Hij beweegt zijn hoofd naar de rand van mijn boxer toe en laat zijn tong er spelen.

''Daddy please'' hijg ik, mijn adem is nu echt heel zwaar en mijn boner doet echt te veel pijn. Louis grijnst en trekt mijn boxer uit en gooit die ergens in de kamer. Mijn erectie pompt direct omhoog. Louis likt een keer over mijn eikel en doet dan ook zijn boxer uit. Hij gaat van het bed en pakt iets uit zijn koffer. Een condoom en glijmiddel.

''Ben jij er klaar voor?'' vraagt hij onzeker. Ik knik snel.

''Ik ben nog nooit zo klaar geweest''

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu