🎄~10~🎄

238 6 3
                                    

Pov Harry:

Louis ligt nu al een halfuur in mijn armen en ik wil hem eigenlijk nooit meer loslaten. Maar ik wil ook niet de hele tijd gewoon liggen dus ja.

''Lou?''

''Mhm''

''Is dit eigenlijk de eerste keer dat je min of meer of wat dan ook iets met een jongen hebt''

''Ja, en jij?''

''Bij mij ook, maar het voelt alsof dat we al jaren iets hebben''

''Hazz?'' vraagt Louis, ik hoor de onzekerheid in zijn stem.

''Ja Lou?'' hij kijkt me een beetje bang aan.
''Je kunt me alles zeggen'' Ik leg mijn hand op zijn schouder om hem te laten zien dat ik het meen.

''Ik euhmm weet dat ik heel snel ga maar ik vind je gewoon echt heel leuk en ik weet heel zeker dat ik verli-'' Ik druk mijn lippen op die van hem om hem te laten stoppen met praten. We belanden in een zoen die steeds ruwer en ruwer wordt. Maar als we beiden geen adem meer hebben, trekken we toch terug. We kijken elkaar aan, beiden volledig buiten adem.

''Ik ook op jou Lou'' zeg ik om de stilte te verbreken, Louis glimlacht en drukt een snel kusje op mijn lippen.

''Ik ken je nog maar amper maar ik weet gewoon dat ik de rest van mijn leven bij je wil zijn'' Ik glimlach en trek Louis nog dichter tegen me aan.

''Ik wil ook voor altijd bij jou zijn'' Louis bloost en grinnikt. Hij begint duizenden kusjes in mijn nek te zetten waardoor ik zachtjes kreun. Hij komt op me liggen en zet nu ook kusjes over mijn borst. Ik merk dat ik zwaarder begin te ademen en ik voel ook dat ik stilletjes aan een boner begin te krijgen. Ik moet hier dus nu weg.

''Lou? Ik euhm moet naar het toilet'' zeg ik zenuwachtig. Louis kijkt me ongeloofwaardig aan maar knikt dan toch. Hij gaat van me af en ik ga heel snel naar het wchokje.

Hihihi Harry toch!!!!

Wat vinden jullie er eigenlijk al van tot hier toe?

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu