🎄~14~🎄

226 7 0
                                    

Pov Harry:

Na het eten hebben de zusjes van Louis aan ons voorgesteld om mee een film te kijken, Frozen. We hebben ja gezegd en zitten nu bij hen in de zetel mee naar de film te kijken. Ik kijk niet echt ik denk na over Louis' gedrag. Ik ben echt boos op hem.

''Harry vertel eens wat over jezelf'' zegt Johanna die naast me komt zitten.

''Wel euhm ik ben twintig jaar, ik woon al twee jaar op mezelf en nu woon ik samen met Louis''

''Ik vond het echt leuk dat Louis zelfstandig leert worden. Dat project was echt een goed idee. Hoe zijn jullie daar eigenlijk opgekomen?''

''Dat kan Louis misschien beter uitleggen'' Dit doe ik expres om te zien hoe dat hij reageert.

''Wel euhm euhm vrienden van Harry deden dat ook en ja dat euhm zijn wij dan ook gaan doen'' ongelooflijk hoe dat hij recht in het gezicht van zijn eigen moeder liegt en ik begrijp er echt helemaal niks van hé! Ik ben er echt klaar mee! Dat was de druppel.

''Ohh tof!!! En hoelang gaat dat project duren?''

''Voor mij stopt het hier'' Ik sta op uit de zetel en ga naar buiten. Ik spring in mijn auto en terwijl dat ik de oprit afrijd, zie ik Louis naar buiten komen lopen. Ik rijd gewoon naar mijn huis en laat me in mijn zetel ploffen.

Hope vragen spoken door mijn hoofd...

Waarom doet hij zo?

Waarom liegt hij over onze relatie?

Heb ik iets verkeerd gedaan?

Schaamt hij zich voor me?

Wilt hij mij eigenlijk wel als vriendje?

Bij die gedachten barst ik in tranen uit. Waarom? Tutitutu, (ik krijg een melding van mijn gsm). Ik neem mijn gsm en bekijk de melding. Negen berichten van Louis.

Louis:
Harry, het spijt me echt!!

Louis:
Ik kan alles uitleggen!

Louis:
Ik hou echt ongelooflijk veel van je Hazz...

Louis:
Echt sorry!

Louis:
Hazz, please reageer en laat het me uitleggen

Louis:
Mag ik langs komen om het uit te leggen?

Louis:
Please Hazz

Louis:
Ik maak me zorgen over je...

Louis:
Kun je alsjeblieft iets terug sturen?

Ik zucht diep en denk na of dat ik zou antwoorden. Langs de ene kant vind ik wel dat hij het me mag uitleggen. Maar langs de andere kant vind ik ook dat ik hier eerst van moet bekomen.

Harry:
Hey Louis, je moet je geen zorgen maken over mij, je mag morgen middag langs komen

Louis:
Hey Hazz, bedankt dat ik mag langs komen. Ik zal er zijn en ik zal je alles uitleggen, echt sorry

Ik besluit om op dat laatste bericht niet te antwoorden. Ik sluit de chat met Louis en bel Niall.

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu