🎄~26~🎄

224 6 2
                                    

Pov Harry:

Ik duw hem op bed en hervat de zoen. Ik trek onze t-shirts uit en gooi ze op de grond. Ook bij Louis voel ik al een serieuze bobbel. Ik strijk over zijn geslachtsdeel zonder de zoen te verbreken. Louis kreunt binnenmonds, ik doe mijn eigen skinny uit en die Louis volgt al snel. We liggen allebei in alleen nog onze boxers in ons bed te zoenen en beiden met heel veel lust en goesting. Louis speelt met zijn vingers aan de kant van mijn boxer. Hij trekt hem naar beneden, ik trek de zijne ook naar beneden. Mijn adem en die van Louis worden zwaarder. Ik laat mijn hand rond zijn vriend gaan, Louis kreunt zachtjes. We stoppen de zoen en Louis wilt naar het nachtkastje gaan om een condoom te nemen maar ik grijp zijn pols vast om hem tegen te houden.

''Geen condoom Lou, ik wil je in me voelen'' hij grijnst en komt terug. Hij gaat op me liggen en begint te schuren.
''Niet teasen'' zeur ik. Hij grijnst en ik voel dan zijn top aan mijn opening. Hij speelt er wat en ik kreun zachtjes van lust.
''Lou, please''  hij grijnst en dan voel ik hem in me. Ik kreun luid, Louis legt zijn hand op mijn mond.

''Straks horen Niall en Liam ons nog. We moeten stil zijn'' Ik knik. Louis haalt zijn hand van mijn mond en begint te stoten. Ik bijt op mijn lip om de kreunen tegen te houden, net zoals Louis. Hij stoot steeds dieper en dieper en ik voel dat ik bijna op mijn hoogte punt kom.

''H-Hazz ik ga-'' En dan voel ik een warm goedje in me. Louis glijdt uit me en neemt me in zijn mond. Ik kreun zijn naam zachtjes en dan kom ik ook in Louis' mond. Hij slikt het door en laat zich naast mij neer ploffen.

''Goh fuck Lou, ik ga echt nooit genoeg van je krijgen'' hijg ik, Louis die naast me ligt is ook buiten adem.

''Ik ook nooit van jou Hazzy'' hij drukt een kort snel kusje op mijn lippen.

Smut!!!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu