Pov Harry:
Louis doet raar. Sinds dat hij uit de glijbaan komt lijkt hij super bang. We zitten nu met z'n tweetjes in de sauna. Ik denk erover na hoe dat ik erover zou kunnen beginnen. Hij is super gespannen.
''Lou? Je doet raar sinds je uit de glijbaan komt, is er iets?'' hij schudt snel zijn hoofd.
''Ik zie dat er iets is, je kunt me vertrouwen, dat weet je toch?''''Toen ik in het middelbaar zat vorig jaar en de jaren daarvoor, werd ik gepest. En ik heb die pesters tegen gekomen aan de glijbaan'' Ik trek hem op mijn schoot.
''Hey Lou, alles komt goed. Ik bescherm je. Ik laat je geen seconde meer alleen, oké?'' hij knikt tegen mijn borst aan. Ik verstrak mijn grip en kus zijn kruin.
Na een halfuur verlaten we de sauna en gaan we samen met Niall en Liam terug naar ons huisje.
Als we aankomen is het al half zes s'avonds dus we beginnen met eten maken. Liam maakt spaghetti terwijl dat wij de tafel dekken en drinken gaan kopen.
Pov Louis:
We staan aan de kassa om alles af te rekenen. En shit. Weer Zayn en nu met z'n vrienden. Ik tik tegen Harry's arm maar hij is te druk bezig met afrekenen. Zayn komt steeds dichterbij en merkt me dan op. Er verschijnt een vreselijke grijns op zijn gezicht en komt naar me toe.
''Hey flikker'' roept hij enthousiast, zijn vrienden beginnen ookal te lachen. Harry heeft het nog steeds niet door. Ik tik nogmaals tegen zijn arm. Hij zucht geïrriteerd.
''Lou, ik ben aan het afrekenen, nu niet'' Zayn staat ondertussen naast me. Hij neemt me bij mijn kraag vast. Hij hijst me op tegen de muur. Hij spuugt in mijn gezicht. Zijn speeksel hangt op mijn neus.
''Vieze homo'' sist hij, hij balt zijn vuist om me een klap te geven. Ik knijp mijn ogen dicht maar ik voel geen klap. Voorzichtig open ik mijn ogen. Harry heeft de klap voor me op gevangen. Zayn laat me los.
''Je blijft met je vuile poten van mijn vriendje af! Begrijpen?'' schreeuwt Harry in Zayn's gezicht.
''Euhm ja b-begrep-en'' stottert hij.
''Als ik jullie nog één keer in de buurt van hem zie dan zal het jullie beste dag niet zijn!'' roept Harry. Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar Niall die de boodschappen vast heeft. De kassierster kijkt toe met open mond en zegt niks. Typisch.
In stilte wandelen we naar ons vakantiehuisje. Het is niet ongemakkelijk zoals de meeste stiltes. Het is een stilte waarin je kunt nadenken. Als we aankomen gaat Harry direct naar de badkamer. Ik en Niall beslissen om hem even te laten en naar Liam te gaan.
JE LEEST
Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch)
FanfictionWanneer Harry weer zoals elk jaar bij kerstmis moet toe kijken hoe gelukkig zijn vrienden zijn met hun partners, zit hij er elk jaar alleen bij maar daar lijkt dit jaar wel verandering in te komen... Hoogste ranking: 🎖️#1 Tommo 26/04/2022 🎖️#3 C...