🎄~20~🎄

226 7 0
                                    

Twee weken later, dag van vertrek

Pov Louis:

''Lou? Ben je bijna klaar?''

''Ja ja ik kom'' Ik rits mijn koffer dicht. Ik sleur hem de trap af. Niall, Liam en Harry staan me op te wachten in de gang. We gaan naar het vakantiepark. Ik heb er echt zin in. Harry neemt mijn koffer van me aan en zet hem in de auto.

''We kunnen gaan'' zegt Liam zuchtend. We grinniken en gaan allemaal in Liam's auto zitten. Liam aan het stuur, Niall naast hem en ik en Harry samen op de achterbank. Romantisch.

''Let's go!'' roept Niall enthousiast als we de oprit afrijden.

Na twee uur liedjes mee zingen en veel lachen onderweg, komen we aan bij het vakantiepark. We gaan naar onze kamers, ik met Harry en Liam en Niall samen.

Ik begin met het uitladen van mijn koffer net zoals Harry. Dan valt mijn boekje uit mijn jaszak. Harry raapt het op.

''Wat is dit?'' vraagt hij terwijl dat hij het boekje open doet. Ik probeer het van hem af te pakken maar dat lukt niet.

''Wel euhm daar schrijf ik liedjes in'' mompel ik, Harry's mind valt open terwijl hij erin leest.

''Lou, je teksten zijn geweldig'' zegt hij verbaast, ik voel mijn wangen warm worden.
''Je moet deze nog afschrijven'' zegt Harry terwijl dat hij wijst naar de tekst van 'Too young' maar ik schud mijn hoofd.

''Ik wil samen met jou een liedje schrijven'' zeg ik terwijl dat ik mijn armen om hem heen sla en mijn hoofd op zijn borst laat rusten.

''I like your little things'' mompelt Harry. Ik kijk op.

''Hazz, dat is het!!''

''Wat is wat?''

''Little things!'' Ik ga zitten op het bed en neem het boekje vast. Harry komt naast me zitten. Ik begin met schrijven.

Your hand fits in mine like it's made just for me

But bear this mind, it was meant to be

And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks

And it all makes sense to me

I know you've never loved

The crinkles by your eyes when you smile

You've never loved your stomach or your thighs

The dimples in your back at the bottom of your spine

But I'll love them endlessly

I won't let these little things slip out of my mouth

But if I do, it's you

Oh, it's you, they add up to

I'm in love with you

And all these little things
You can't go to bed without a cup of tea

And maybe that's the reason that you talk in your sleep

And all those conversations are the secrets that I keep

Though it makes no sense to me

Ahhhh ik hou van Little Things!!!! En ook van Too young maar het past nu niet in de context.

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu