🎄~23~🎄

209 7 0
                                    

Pov Louis:

Ik en Harry kleden ons snel aan en leggen onze kleren in de kasten. We doen alsof er niks gebeurd is en gaan naar de living van ons vakantiehuisje. Niall en Liam kijken ons aan en moeten moeite doen om hun lach in te houden.

''Wat is er?'' vraagt Harry en Niall en Liam beginnen super hard te lachen. Ik en Harry kijken elkaar vragend.

''Dachten jullie dat wij jullie niet gehoord hebben? 'Ready?' 'I'm born ready daddy' '' doet Niall ons na en lacht nog harder.

''Ja oké, euhm gaan we nog zwemmen?'' ze knikken nog steeds grinnikend. We nemen onze zwemtassen en gaan naar het zwembad.

Ik en Harry gaan samen in een hokjes en Liam en Niall. We kleden ons om en gaan dan uit het hokje en wachten op Liam en Niall die niet veel later ook uit het hokje komen. Met z'n vieren gaan we naar het zwembad. Er is een wildwaterbaan, veel glijbanen, een bubbelbad, een stroomversnelling en een sauna. We besluiten om eerst één van de vele glijbanen te proberen.

We schuiven aan aan de lange rij. Niall gaat eerst, dan Liam, Harry en dan ik. Niall vertrekt en al snel zijn Liam en Harry ook weg. Ik wil net vertrekken maar dan voel ik een hand op mijn schouder. Verstijfd blijf ik staan.

''Zo zo zo Tomlinson. Tong verloren?'' zegt de bekende stem. Hij draait me ruw om. Zayn. Hij pestte me vroeger op de middelbare school. Samen met zijn vrienden pestten ze echt iedereen die gay was. Ik ben nog maar net van school af dus hij herkent me sowieso. Ik trek mijn schouder los en ga snel weg doorde glijbaan. Als ik beneden aan kom, ga ik direct naar Harry.

''Waar bleef je zolang?'' vraagt Niall. Ze moeten niet weten dat Zayn hier is. Ookal kennen ze hem niet. Het mag de sfeer niet verpesten.

''Ik euhm euhm het licht werkte niet maar gaan we nu snel iets anders doen?'' ratel ik. Harry kijkt me ongeloofwaardig aan. Hij weet dat ik lieg maar ik negeer zijn blik. Niall en Liam knikken dus gaan we naar ieis anders. De sauna.

Dramas!!!!!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu