Pov Louis:
Ik zet mijn fiets gewoon aan de voordeur en bel dan aan. Hij heeft best een groot huis voor iemand die alleen woont. Dan gaat de deur open. Een half naakte Harry staat in de deuropening. Ik kan mijn ogen niet van zijn six-pack houden. Hij komt net uit de douche, dat zie ik omdat zijn haar nat, wat dat er ook echt heel hot uit ziet. Maar mijn ogen blijven hangen bij zijn buik. Zijn tattoos, zijn spieren en zijn handdoekje dat net hoog genoeg hangt om zijn vriend niet te zien.
''Ben je bijna klaar met staren?'' grapt Harry, ik los mijn blik en kijk naar de grond. Ik voel mijn gezicht helemaal rood worden van schaamte.
''Sorry'' mompel ik stil. Kort daarna voel ik een vinger mijn kin optillen.
''Jij mag zoveel naar me kijken als je wilt'' zegt Harry zwoel. Hij drukt een kusje op mijn lippen. En nu is mijn gezicht nog roder door het gene wat hij zei.
''Kom'' hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar binnen. Hij neemt me mee naar zijn living en duwt me in de zetel. Ik kijk vragend naar hem.
''Als je iets wilt eten of drinken mag je het gewoon pakket uit de keuken. Maar ik ga me eerst even rap aankleden, oké?'' hij wilt weg gaan maar ik pak zonder er bij na te denken zijn hand vast.''Nee'' mompel ik en sla dan mijn andere hand voor mijn mond. Dat was er uit voor dat ik het wist.
''Do you like this?'' zegt hij zwoel. Ik voel dat ik heel hard aan het blozen ben.
''Wel dan ga enkel een jogging aandoen, is dat wel oké?'' Ik knik snel. Harry glimlacht, haalt een hand door mijn haar en verdwijnt dan uit de kamer. Ik kijk eens goed rond. Hij heeft echt wel een goede smaak. Alles hier past bij elkaar. De zetel, de tafel en zelfs de bloempotten. Dan komt Harry terug de woonkamer binnen. Hij heeft een zwarte jogging aan en vanboven niks. Hij komt naast me zitten en begint aan mijn trui te trekken.''Uit'' fluistert hij zwoel in mijn oor. Ik grinnikt en trek mijn trui en mijn tshirt uit. Harry grijnst en opent zijn armen zodat ik er in kan ga liggen. Ik nestel me tegen hem aan en hij slaat zijn armen om me heen.
Ahhhh hoe cute!!!!
JE LEEST
Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch)
FanfictionWanneer Harry weer zoals elk jaar bij kerstmis moet toe kijken hoe gelukkig zijn vrienden zijn met hun partners, zit hij er elk jaar alleen bij maar daar lijkt dit jaar wel verandering in te komen... Hoogste ranking: 🎖️#1 Tommo 26/04/2022 🎖️#3 C...