🎄~25~🎄

206 7 0
                                    

Pov Harry:

Ik ga naar de badkamer en steek mijn hoofd onder de kraan. Niemand mag mijn Louis pijn doen. Dat verdient hij echt niet. Ik doe de wc-bril naar beneden en ga erop zitten en begin zachtjes te huilen.

Na een halfuur gehuild te hebben gaat de deur open. Louis. Hij komt naar me toe en hurkt voor me neer.

''Hazz? Gaat het?'' Ik kijk hem aan.

''N-nee, ze mo-ogen j-jou ni-iet pijn doen'' snik ik. Louis legt zijn hand op mijn knie.

''Het is oké nu Hazz. Ik wil je echt bedanken wat dat je voor me gedaan hebt'' Ik geef hem een scheef glimlachje.

''Ik z-zie je gewoon zo-o graag'' Ik begin nog harder te huilen.
''Niemand mag jou pijn doen'' hij gaat op mijn schoot zitten

''Ik zie jou ook graag Hazz'' Dan wordt de deur open gedaan door Niall.

''Ik wil niet storen, maar Liam is klaar met de spaghetti''

''We komen zo'' zegt Louis snel. Niall knikt en sluit de deur weer. Louis gaat van mijn schoot af en trekt me aan mijn hand van de wc af. Hij drukt een liefdevolle, lange kus op mijn lippen. We verdiepen hem niet maar hij zit wel vol liefde, dat weten we allebei.

Na het eten gaan we allemaal in de zetel zitten voor een filmavond.

Niall stelt de film 'Finding Dory' voor. We moeten er om lachen maar stemmen uiteindelijk toch in. Louis zit op mijn schoot. Als de film een halfuurtje bezig is begint hij subtiel over mijn schoot heen te schuren.

''Lou'' fluister ik. Hij negeert het en schuurt gewoon door. Ik voel mijn bobbel groter worden en Louis grijnst waardoor ik weet dat hij het ook door heeft. De hele film blijft hij me plagen. Als het einde eindelijk aanbreekt, zucht ik opgelucht. Louis gaat van mijn schoot en ik ga uit de zetel. Ik pak Louis op en slaat zijn benen om mijn middel heen.
''We gaan slapen'' zeg ik snel. Liam en Niall knikken en ik draag Louis naar de gang. Eens we daar zijn aangekomen, drukt hij zijn lippen gretig op de mijne. Zijn tong vindt snel zijn weg naar mijn mond. Ze spelen een vurig spelletje terwijl ik met Louis vast naar onze kamer ga.

Ik ben gemeen. I know!

Meet me under the mistletoe~Larry Stylinson (Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu