Blížil se večer a tím pádem i plánovaná party u Rafea doma. Měl pravdu. Potřebovala jsem se odreagovat a myslet na něco jiného než na školu. A on to potřeboval taky.
Hodinu před začátkem jsem se ještě rozloučila s mámou, tátou a bráchou, kteří šli na večeři se šlechtou. Abyste pochopili, Outer Banks má dvě části; šlechtu- což jsme například my, a plebs- ti chudší z ostrova.
Můj bratr Dave je strašně povrchní. Nikdy by se na plebs ani nepodíval. Vždy chodí ve společenském oblečení se spoustou zlatých doplňku včetně hodinek a prstýnků. Díky tomu je velice žádaný u ostatních holek. Jen kdyby věděli jaký opravdu je...
,,Allison?" Zašklebil se na mě Dave a pozvedl obočí.
,,Drž hubu a odejdi už," utrhla jsem na něj, načež mi jen ukázal prostředníček. Otočila jsem se a šla zpět do svého pokoje.
Po tom co jsem se vykoupala a nalíčila, jsem přešla ke skříni s oblečením a začala si vybírat šaty. Chtěla bych nějaké, které jsou jen pro zvláštní příležitosti. Nakonec vyhrály černé kratší šaty s ramínky. Vzala jsem si i nějaké šperky, které se mi k tomu hodily a do kabelky si vzala telefon a klíče. Nic víc jsem nepotřebovala.
Když jsem došla k Rafeovi domů, byly zde už připravené kelímky a spousta druhů alkoholu. Ze dveří vyšel Rafe v modrém triku s límečkem.
,,Sluší ti to," řekla jsem a došla k němu. On si mě přeměřil pohledem a usmál se.
,,Tobě víc," odpověděl a podíval se někam za mě. Začali se sem hrnout lidi. Jako první přišla parta v čele s Topperem. Potom už to šlo rychle. Místnosti se plnily, alkohol ubýval a hudba zesilovala. Rozhodla jsem se, že zajdu za Toppem. Našla jsem ho u hloučku holek z naší školy. Jak jinak.
,,Čau Toppe, jak se daří?" Podíval se na mě a hned mě objal. Nevěděla jsem, co mám v tu chvíli dělat, tak jsem mu jen objetí opětovala. Ani mi neodpověděl na moji otázku a už mi začal sahat na zadek, což se mi moc nezamlouvalo. Hned na to přišel Rafe a jednu mu vrazil. Topp se jen chytil za nos a podíval se na něj. Koukala jsem stejně překvapeně, jako on.
,,Co děláš zmrde?!" Zakřičel Topper a vrhl se na Rafea. Stála jsem tam vedle nich a rozhodla se zakročit.
,,Dost. Nejsme tady náhodou pro to, abychom se trochu bavili?" řekla jsem zvýšeným hlasem. Všichni mlčeli, tak mě jen Rafe chytil za ruku a odtáhl poblíž bazénu. Udělal dobře, tam vevnitř by to bylo ještě ostré.
,,Nemůžeš se pořád jen prát a každého nenávidět. Nebo mám snad říct na každého nežárlit?" Zkřížila jsem ruce na prsou a čekala na odpověď. Místo toho se mi dostavila nečekaná reakce. Chytil mě jemně kolem krku a druhou mi položil na bok. Začal mě pomalu líbat a já si to nechala líbit. Takhle jsme nějakou dobu vydrželi, když jsem se odtáhla a podívala se na něj.
,,Tohle bychom neměli dělat."
,,Mám pocit, že tohle je přesně to, co bychom dělat měli. Neříkala si náhodou, že chceš, aby tohle byla nezapomenutelná party?" zeptal se a já se jen otočila a odešla do davu lidí, kteří tancovali, jako by to byla jejich poslední noc v životě. Ani nevím, proč jsem odešla. Asi proto, že jsem nechtěla zničit náš vztah. Potřebovala jsem ho k životu a kdyby se to takhle pokazilo, nevydržela bych to. Nedokázala bych žít s tím, že bychom spolu chodili a on by si pak našel nějakou jinou. A na mě by možná úplně zapomněl...
Zbytek večera se Rafe už neukázal, jen pár lidí říkalo, že odešel do svého pokoje. To už mi bylo vcelku jedno.
Zapojila jsem se do hloučku lidí, kteří tancovali a potkala tam Kelce- nejlepšího kamaráda Toppa.
,,Kampak ti zmizel ten princ?" Zasmál se a já ho ignorovala. ,,Vím, že mě vnímáš," vzal mě za ruku a odtáhl pryč k bazénu. Vidím, že tohle místo se všem dost líbí...
,,Nevím. Stačí ti to jako odpověď?" Chystala jsem se jít zpátky, ale Kelce mě silně chytil za zápěstí a já se otočila zpět na něj. Co pořád chce?!
,,Co zítra rande? V půl čtvrtý," usmál se na mě.
,,Na to můžeš zapomenout," řekla jsem sebejistě. On si mě přitáhnul za boky a chtěl mě někam odtáhnout. Naštěstí se mi podařilo se mu vyvlíknout ze sevření, které nebylo až tak moc pevné. Hned poté jsem se rozhodla zajít rychle dovnitř a najít Rafea. Když jsem rychlou chůzí opouštěla okolí bazénu, ještě jsem zaslechla, že na mě něco Kelce volá, to už jsem ale nevnímala.
Rafe nikde nebyl a tak jsem usoudila, že bude nejlepší, když se vrátím domů. Koneckonců- už tam stejně nikdo moc nebyl.
Když jsem už ležela v posteli, vzala jsem do ruky telefon a napsala Rafeovi.
1:34
Promiň. Mám tě ráda, odpusť mi, prosím'Zobrazeno'. Tohle jsem upřímně nečekala. Ano, Rafe byl zvyklý dostat vše, co chtěl, ale tohle ve mně vyvolalo zvláštní pocit. Jako kdyby mu na mně záleželo. Jakoby mě třeba měl opravdu rád.
Odložila jsem telefon a usnula s tím, že se to zítra vše vyřeší. Přeci jenom; Ráno moudřejší večera...
ČTEŠ
𝗖𝗿𝗶𝗺𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗻𝗲𝗿𝘀 /𝗥𝗮𝗳𝗲 𝗖𝗮𝗺𝗲𝗿𝗼𝗻
Fanfiction⚠️Probíhá editace⚠️ Allison a Rafe jsou kamarádi už od dětství- tráví spolu dost volného času a je jednomu s druhým dobře. Když se ale rozhodnou, že utvoří pár, vše se začne měnit a nevyhnou se hromadě hádek a sporů. Avšak ve chvíli, kdy spolu odlet...