,,Můžeme vyrazit?" zeptal se Rafe po tom, co jsme se osprchovali a oblékli se. Vzali jsme si na sebe to nejlepší, co jsme v našich zavazadlech našli. Já měla na sobě bílé, kratší šaty s ramínky a Rafe měl černou košili, kterou měl trochu více rozepnutou a neskutečně mu slušela. K tomu si vybral černé kalhoty. Společně jsme to doladili zlatými doplňky.
,,Vypadáš úžasně," pošeptal mi do ucha, když jsem se ještě naposledy před odchodem dívala do zrcadla.
,,Ty taky," sladce jsem se na něj usmála a dala mu pusu na tvář. Poté jsem odešla do kuchyně oznámit, že odcházíme.
,,Fajn a užijte si to...," odpověděla máma a já potom spěšně odešla ke dveřím, kde na mě čekal už celý natěšený.
,,Pojedeme autem?" zeptal se a já zakroutila hlavou.
,,Ne, půjdeme pěšky," odpověděla jsem a chytila ho za ruku. Společně jsme si pak celou cestu povídali. Za zhruba 35 minut jsme byli na místě. PANE & VINO hlásal nápis na budově, která byla moc hezky osvícená a když jsme vstoupili dovnitř, zůstala jsem stát.
Vevnitř byly světýlka, luxusní nábytek a nádherně to tu vonělo. Přitom jsem se tady ale cítila jako doma, ačkoliv jsem tyhle drahé restaurace neměla nikdy ráda. Vždy jsem si přišla nekomfortně, ale teď to bylo jiné. Vypadalo to tu úžasně...
,,Stůl číslo 6, tamhle prosím," pokynula nám číšnice ke stolu, na kterém byla cedulka s Rafeovo jménem.
,,Moje oblíbené číslo," řekla jsem, zatímco jsme si sedali.
,,Věděl jsem to, proto jsem se s nimi po telefonu hádal, že chci číslo 6," zasmál se a já pousmála.
,,Jsi hrozně roztomilý, když se takhle snažíš," řekla jsem mu a on se trochu začervenal a podíval se na stůl vedle nás. ,,Je to od tebe hrozně hezký, že chceš náš vztah ucelit. Někdo jiný by to nechal jen tak a bylo by mu jedno, že se furt hádáme. Ale ty... chceš si se mnou udržet dobrý vztah a já s tebou samozřejmě taky... Neskutečně moc tě miluju," vychrlila jsem se sebe, až ho to zarazilo.
,,Já tebe taky a proto tohle všechno dělám," lišácky se zasmál. Co má v plánu? Na odpověď jsem nemusela dlouho čekat. Jeho ruka, která byla pod stolem a skrytá díky bílému ubrusu mi začala jemně hladit stehno. Já jsem zavřela oči a snažila se uklidnit svůj tep, který se mi začal nekontrolovatelně zrychlovat. Zhluboka jsem dýchala a když jsem po chvíli otevřela oči, viděla jsem ho, jak si mě pozorně prohlíží a usmívá se.
,,Co tím jako sleduješ?" zasmála jsem se, když jeho ruka sjela z mého těla a dal obě své ruce na stůl.
,,Že ta moje teorie je pravdivá. To co jsem ti říkal v pokoji..., že vždycky zavřeš oči a užíváš si to."
,,Užívám si každou chvíli s tebou, nejen tu, když se mě dotýkáš," odpověděla jsem a dál se usmívala.
,,Ale neříkej, že to tak potom není lepší...," řekl a já za chvíli cítila jeho chladivé prstýnky na mém stehně, tentokrát zašel trochu dál. Jeho jemné prsty a zlaté prstýnky...
,,Tak, co to bude?" zeptala se servírka a zapisovala si naši objednávku do svého malého notýsku. Jeho ruka se pomalu vynořila z pod stolu. Připili jsme si sklenkou šampaňského, potom začali jíst a musím říct, že to bylo výborný.
Po chvíli se Rafe zvedl od stolu a poklepal na hodinky.
,,Za půl hodiny to začíná," odpověděl a položil na stůl peníze. A že jich nebylo málo. Potom mě vzal za ruku a táhl ven na čerstvý vzduch.
,,Děkuju za tuhle večeři, miluju tě," řekla jsem a políbila ho na ty jeho dokonalé rty. On mě chytil rukama za boky a začali jsme se líbat. Co víc si přát...
,,Není za co, miluju tě," odpověděl, když jsme se od sebe odtáhli. Dál jsme šli jen asi 15 minut na místo, kde jsem z dálky uviděla obrovský dav lidí.
,,Nazdar," zakřičela Sarah a přiběhla k nám.
,,Čau, je tady už Dave, nebo tě tady nechal samotnou?" zeptala jsem se, zatímco Rafe řekl jen tiché, ,,ahoj."
,,Je tady, neboj," usmála se, ,,ale teď už pojďte, jde se pařit!" zakřičela a začala šíleně tancovat. On jen protočil oči, ale já se k ní přidala. Zanedlouho jsme byli na zahradě, kde byl bazén, dvě vířivky a spousta alkoholu, drog, opilých lidí, sjetých lidí a taky hlavně hodně těch tancujících.
,,Zapomeň na ně Rafe, když to vydržíš bez nich, dostaneš odměnu, platí?" zakřičela jsem mu do ucha, kvůli hlasité hudbě a on se jen stále díval do země.
,,A jakou? Já jen abych věděl, jestli se mi to vyplatí," zasmál se.
,,Druhý kolo?" mrkla jsem na něj a on mi stisknul ruku na dohodu.
___________________________
Drali jsme se davem lidí k baru, kde jsem čapla po nějakém drinku, ve kterém ani nevím, co bylo. Ale můžu říct, že chutnal skvěle.
,,Počkáš tady? Potřebuju si jen něco vyřídit, potom si tě najdu," řekl a já přikývla. Potom jsem viděla, jak se ztrácí z mého dohledu. A zůstala jsem sama... Neměla jsem ani tušení, kde je Sarah nebo Dave a nikoho jiného jsem tady neznala.
,,Ahoj kotě," slyšela jsem a cítila, jak se o můj zadek někdo otírá. Otočila jsem se a uviděla velmi hezkého kluka. Ale ani mě nenapadlo s ním něco podniknout. Přeci jenom, byla jsem tady s Rafem a byla rozhodnutá tak i odejít.
,,Ahoj," odpověděla jsem a snažila se být milá. Možná mu nešlo jen o to se semnou vyspat...
,,Co tady děláš tak sama?" zeptal se.
,,Nejsem tady sama, mám tady přítele, mého bratra a kamarádku," odpověděla jsem popravdě a snažila se o to, aby se o mě přestal otírat.
,,Fajn a kdo je tvůj přítel?"
,,Rafe. Mohl by ses o mě přestat otírat?" řekla jsem ještě v klidu.
,,Toho neznám... a neříkej, že se ti to nelíbí...," pokračoval dál.
,,Ne, nelíbí," odpověděla jsem rázně a snažila se z této místnosti odejít.
,,Snad něco řekla ty zmrde," uslyšela jsem a naprosto hned poznala hlas Rafea.
Sledovala jsem je, jak se dívají jeden druhému do očí, jako šelmy. Najednou praštil ten debil Rafea, který mu to začal oplácet a o dost tvrději. V takové rychlosti mnou projela vlna adrenalinu a vrhla jsem se mezi ně. Všechen ten vztek co jsem v sobě držela, se najednou vydral ven.
,,Loket je nejsilnější část vašeho těla- použijte ho," zněly mi v hlavě slova mého trenéra na sebeobranu. Fajn...
Dávali jsme pěstí, používali loket a celkově jsme každého, kdo se do tohohle připletl, společně s Rafem zřídili. V jednu chvíli jsme se na sebe podívali a usmáli se na sebe. To byl skvělý moment. Jakoby se v tu chvíli to celé zastavilo. Taky nechci tvrdit, že my dva byli úplně v pořádku, protože ostatní se taky dost strefovali. Moje bílé šaty, byly potřísněné krví, stejně jako oblečení Camerona.
,,Příště, až ti jakákoli holka řekne, ať ji necháš, být tebou bych ji poslechl, zmrde," řekl mu ještě Rafe, když držel zřízeného chlapce za límec jeho světlé košile. Z nosu i z koutků úst mu tekl pramínek krve, stejně jako Rafeovi. Měla jsem pocit, že na tom nejsem o nic líp. Potom ho jen hodil na zem a vzal mě za ruku. Společně jsme takhle šli, každý nám ustupoval, aby nedopadl nějak špatně, vzhledem k tomu, že on vypadal, že by se ještě byl schopen poprat. Já si ještě utřela nos, ze kterého mi tekla ta drahocenná tekutina.
Ahoj!
Další část je tady. Připravila jsem vám trochu dávky adrenalinu, tak snad se bude líbit.
Taky máme přes 700 přečtení, což je naprosto neskutečný číslo, takže vám děkuji 💕
Mějte se krásně, mám vás ráda💕
Verča<3
ČTEŠ
𝗖𝗿𝗶𝗺𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗻𝗲𝗿𝘀 /𝗥𝗮𝗳𝗲 𝗖𝗮𝗺𝗲𝗿𝗼𝗻
Fanfiction⚠️Probíhá editace⚠️ Allison a Rafe jsou kamarádi už od dětství- tráví spolu dost volného času a je jednomu s druhým dobře. Když se ale rozhodnou, že utvoří pár, vše se začne měnit a nevyhnou se hromadě hádek a sporů. Avšak ve chvíli, kdy spolu odlet...