Prensesi teselli eden Ellie hemen dışarı çıkmaya hazırlandı.Siervian endişeli hissediyordu ve küçük vücudunun kalbinin attığı kadar hızlı hareket etmemesine sinirlenerek aceleyle salona gitti.
"Majesteleri, Prenses'i selamlıyorum."
Aslında, bir prensesi olan bir seyirciye bu kadar aceleyle sormak kabalık olur. Ama Hex'in telaşlı ifadesini görünce, edep için boş zaman bulamıyordu.
'Neler oluyor?'
Siervian'ın babasından Garambell'e özel bahçesinde yardım etmesini istemesinin üzerinden iki hafta geçmişti. Şimdi, fırtına mevsimi tam köşedeydi.
"Majesteleri, buradayım çünkü size acil bir bilgi vermem gerekiyor. Lütfen kaba davrandığım için beni bağışlayın.”
Siervian, her şeyin yolunda olduğunu ifade ederek zarif bir şekilde başını salladı. Ve rahatlamaya çalıştı. Gerçekten yanlış bir şey olsaydı, şansölye değil şövalyeler gelirdi. Bunu zaten deneyimlemedi mi?
'Şimdi sakin olalım.'
Hex, Siervian'ın beceriksizce zarif bir başını sallama girişimini gördüğünde kalbini tutma dürtüsü hissetti ama kısa süre sonra kendine geldi.
[ Hex ]
Düşünceler: Aman tanrım. Prenses kendini iyi hissetmiyor gibi görünüyor.Durum penceresini okuyan Siervian bu sayede daha rahatlamış hissetti. Onun için endişeleniyor gibiydi.
"Prenses, lütfen dinle ama çok şaşırma."
"Tamam."
Birine şaşırmamasını söylerseniz, bunu tahmin ettikten sonra şaşırmak için daha fazla sebep olur? Bir araya getirdiği parmaklar kıpırdandı. Bu sarayın sahibi olarak, bir prensesin daha vakur bir izlenimini göstermek istedi ama bu kolay olmadı.
[ Hex ]
Uygunluk: +50“Artık Garambell'de çok sayıda salgın vakası olduğu söyleniyor. Hastalığın hızla yayılması krallığa aşırı derecede zarar veriyor.”
"Ah."
Endişelendiği şey sonunda olmuştu.
Siervian, kendisi hakkında yayılabilecek kötü söylentilerden endişe duyduğunu unutarak, gözleri faltaşı gibi açılarak aceleyle şansölyeye yalvardı.
Bu büyük bir problemdi. Bir sürü insan ölecekti.
"Ne olacak, insanlar..."
[ Altıgen ]
Uygunluk: +30Endişelenmeyi bırakamadı ve sonunda dudaklarından döküldü.
O da şaşırmıştı. O bile başkaları için bu şekilde endişelenebileceğini bilmiyordu.
"Endişelenmene gerek yok prenses."
"İyi mi?"
"Evet. İmparatorun bilgeliği sayesinde İmparatorluk, Farim bitkilerini önceden gönderdi."
Hex, fırtına mevsimi gelmeden önce onları göndermek amacıyla aceleyle malzeme gönderdiklerini söyledi. Bunun maliyeti daha fazla şişirdiği doğru, ancak İmparatorluk aktif olarak bu desteği gönderdi.
Garambell'de salgın tüm hızıyla devam ederken, malzemeler tam zamanında gelmişti.
"Majestelerinin kararı batı kıyısını kurtardı."
Hex, aciliyeti nedeniyle zamanında yardım edebildiklerini söyledi.
Her şeyden önce, salgın Garambell'in dışına yayılmıştı çünkü burası batı bölgesinde önemli bir ulaşım merkeziydi. Şifalı otlar doğru zamanda geldi, bu yüzden etkisi çok daha büyüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantasy🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...