74.Bölüm;

231 24 0
                                    

Hex, İmparator'un sorusuna başını salladı.

"Yakınlarda yaşayan aristokratlar bile hiçbir şey fark etmedi."

Ve elbette aristokratlar kolay kolay taraf değiştirebilenler değillerdi.

Ancak birisi desteğini geri çektiğinde, en azından bir süre kala bunu duyurması kabul edilebilir ve kibar olacaktır.

Savaşların sona erdiği bir barış dönemi olduğu için, bu tür çatışmalar genellikle yumuşak bir şekilde ele alınırdı.

"Bu bilgi zaten garip, hadi biraz daha derine inelim."

"Evet majesteleri. Ne de olsa Kont Mirccino'nun yaptığı şey, onu takip eden soyluları kızdırmak."

Kont Mirccino, kendisini İmparatorluk hizipinde halkın lideri olarak görüyordu, bu nedenle, onun etrafında toplanan birçok alt soylu vardı.

İlk planı henüz bilinmiyordu, ancak gruptan normal bir şekilde ayrılmış olsaydı, İmparatorluk fraksiyonunun kendisi şimdiden büyük bir darbe alacaktı.

İmparator bu şaşırtıcı durumdan gözlerini kıstı.

"Bu arada…"

“…”

Garip bir şey daha vardı.

"Siervy, ne önemi var?"

"Bu sadece…"

Siervian dünden beri onun yanında.

Hex ona konuşmaları için bir anlığına izin vermesini söylemişti ama ikisi de bugün özellikle inatçı görünüyordu.

Alderuan, sevimli küçük Prenses bugün ona özellikle yakın olduğu için sözü akışına bıraktı.

"Oyun arkadaşının seni tekrar rahatsız edeceğinden korkuyor olmalısın."

Siervian bu makul tahmin karşısında irkildi, bunu gören İmparator elini onun küçük başına tuttu.

Ama Siervian diğerini düşünüyordu.

Kendi gözlerimle görsem rahatlarım. Bu durum penceresi her zaman pratik değildir.'

Lara'nın düşüncelerini yaşayarak çok şey öğrendi.

Bir kişinin düşünceleri ancak o kişinin bildiği kadarıyla hatırlanabilirdi, dolayısıyla tatmin edici olmayan durum penceresi.

Lara odanın tam yerini düşünebilseydi, Siervian daha çeşitli bir strateji kurardı.

“…Uumg, Sebi korkmuş.”

Ve elbette, korkutucu olan Lara değildi.

Kont Mirccino'ya ne olduğu konusunda endişeliydi.

Önceki hayatında olduğu gibi, aristokrat grubuna devrettiği diğer tüm soylulara liderlik edeceğinden korkuyordu.

"Biraz incelikli, daha doğrusu, iyi zamanlanmış."

"İyi zamanlanmış mı?"

"Evet majesteleri. Doğu kapısında yeni keşfedilen madenin geliştirilmesini Kont Mirccino'ya emanet etmek istemediniz mi?"

"Hmm."

Karlı dağlarda gizli madenler geliştirmek, kuzey imparatorluğunun önemli endüstrilerinden biriydi.

Bu karar aslında önceki hayatında verilmişti.

Kimse Kont Mirccino'nun Majesteleri İmparator'a ihanet edeceğini düşünmemişti.

"En sadık kişiye emanet edildi... ama tüm bunları önceden bildiğim için oldukça şanslıyım."

Aristokrat gruptan bile, maden geliştirme gibi önemli görevler ihmal edilmemelidir.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin