"Yalnız yemek yemek istemiyor musun?""Evet. Beraber yemek istiyorum."
Siervian utangaç bir tavırla başını salladı. Neyse ki babası onun kolundaki tutuşunu sallamadı.
Yanında Ellie nedense gözlerini siliyordu.
Diğer insanların yüzlerine dikkatlice bakarak, büyük bir şey olarak görülmemek için daha fazlasını söylemek istedi.
"B-Bugün olmasa bile, sorun değil."
Daha mantıklı hale getirmek istedi.
Önceki hayatında çok sessizdi. Belki de bu yüzden şimdi düşüncelerini ifade etmekte zorlanıyordu.
Ağzında bir tıkaç varmış gibi hissetti, bu yüzden söylemek istediklerini doğru dürüst söyleyemedi.
Belki bu aynı zamanda durum penceresinin ona bahsettiği senkronizasyon sorunundan kaynaklanan bir sorundu.
“……”
Belki de babası bir şey söylemediği için onu anlamak zordu.
Artık kendine güvenini yitirerek, yavaş yavaş başını eğdi.
Fazla açgözlüydü.
"O-o zaman sadece bazen , pek çok kez değil, sadece bazen..."
Normalde, bu noktada çoktan af dileyecekti.
Ama bugün neden bu kadar üzgün hissediyordu?
Kalıcı hisler vardı, bu yüzden şimdi bahaneler uydurarak fazla zaman istemedi.
'Bugün birçok insanı kurtardım ve iltifat aldım...'
Başını o kadar eğmişti ki babası cevap verdiğinde babasının durum penceresini göremedi.
"Bir yanlış anlaşılma var."
Memnun olmayan ses tonuyla Siervian şaşkınlıkla başını kaldırdı.
İmparator kaşlarını çatarak kızına yakından baktı.
Bir yanlış anlaşılma olmuş gibiydi.
"Temsilci sana doğru dürüst söylemedi mi?"
Baş kahyanın artık babasıyla kahvaltı yapılmayacağını vurgulamak için tekrar geldiğini düşünen Siervian, kanının donduğunu hissetti.
Bu arada İmparator, kızının katı olduğunu ve bir şey söyleyemediğini bilmiyordu, bu yüzden Prenses Sarayı'nın nedime şefine döndü.
"Yanıt ver. Prenses neden gelecekte artık benimle kahvaltı yapmayacağını düşünüyor?"
[Alderuan Erveldote]
Düşünceler: Programım temizlendikten sonra tekrar gelmeyi planlıyordum.Ha?
Siervian başını kaldırarak Ellie'ye baktı.
Artık gelmek istemediğinden değil miydi?
"Majestelerine alçakgönüllülükle yalvarıyorum,ama İmparator Sarayı'nın büyük mabeyincisi, Majestelerinin kahvaltıya katılamayacağını bize kısaca bildirdi."
"O zaman?"
“…Majesteleri bunu Majestelerinin bir süreliğine değil de artık gelmeyeceğini yorumlamış görünüyor…”
Ellie konuşurken, yüz hatlarında gözle görülür bir aydınlanma belirdi.
"Bir düşünün, o sıralarda Prenses tuhaf bir şekilde umutsuz görünüyordu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantasía🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...