78.Bölüm;

224 24 0
                                    

"Ah evet. Prenses."

Büyük büyücü Tanka acınası bir şekilde çikolatayı yerken ağlıyor.

Ona bakan Marco bir kez daha düşüncelere daldı, ancak kısa süre sonra aklını başına toplayarak Prenses'in emrettiği belgeleri çıkardı.

"Burada var, senin için okuyayım mı?"

"Evet! Teşekkür ederim."

Marco beceriksizce başının arkasını ovuşturdu, küçük kızın her seferinde teşekkür etmeyi asla unutmadığını fark etti; ve böylece belgeleri açtı.

"Majestelerinin emrettiği gibi, zararlı alerjisi olan insanları gizlice araştırdım."

Siervian bu kez benzer alerjileri olan kişilerin kimler olduğunu öğrenmek istedi.

Vakıf kuruluyordu, yapması gereken tek şey hedefleri düşünmekti.

Bunlardan biri, bundan muzdarip insanlara yardım etmekti.

"Evet evet. Devam et."

Siervian, henüz kelimeleri okuyamıyormuş gibi davranarak Marco'ya cevap verdi.

Marco hafif bir öksürükle boğazını temizledi ve anlatmaya başladı.

Henüz Prenses'in bir uşağı gibi çalıştığının farkında bile değil ama bu kesinlikle bazı soylulara kıyasla daha yüksek bir iş.

"Son 50 yılda, benzer alerjileri olan epeyce insan oldu."

"Gerçekten mi?"

Siervian bunun gerçekten nadir bir fenomen olduğunu biliyordu, bu yüzden aynı alerjiye sahip birkaç kişi olduğunu bilmek bile yeni bir duygu.

“Birincisi, ailemin yardımıyla sadece 5 kişiyi teşhis edebildik.”

Marco'nun babası Vikont Willaim bir üst bölümü yönetiyor ve elbette bilgisi var.

Verilen tek ayrıntı harmin alerjisi olduğu için bu harika bir keşifti.

"Bu da ne?"

Yerde yatan Tanka sonunda Marco'nun elindeki belgelere bakmak için ayağa kalktı.

Zorluklara rağmen, büyücünün merakı birikmiş gibiydi.

Marco rahatsız görünüyordu ama Prenses onları sadece izledi.

"Zarar alerjisi olan insanları araştırdın mı?"

Ancak Tanka alerjileri biliyormuş gibi yapınca Siervian irkildi.

[ Marco William ]
Düşünceler: Onun tembel biri olduğunu düşünmüştüm ama Prenses kesinlikle onun bilgisi karşısında şaşkına dönmüştü.

Hayır, hayatında ilk kez zararlı alerjiler duyuyor.

Ama gerçek şu ki iş yapmak istemedi, bu yüzden sohbete katıldı.

"Bunu biliyor musun, Tanka?"

“Evet, bazen kütüphanedeki eski kitaplarda çıkıyor. Hm, bir düşünün, bitkiler bölümünden son kitaplarda bahsediliyor.”

Hiç uyumuş gibi görünmüyordu.

Ama Siervian bir şekilde buna hayran kaldı. Bir çikolata daha çıkardı ve Tanka'ya uzattı.

Şaşkın görünse de çikolatayı alıp paketledi. Sahibinden evcil hayvana bir ödül gibiydi.

“Bu, hmm? Buradaki liste garip.”

Marco sözlerini tökezlediğinde, Tanka Prenses'in tepkisine bir göz attı.

Aynı şekilde Marco da ağzını açtı, cümlesini bitirmek için kendini rahatsız hissediyordu.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin