"Evet?"
"Sanırım Ağabeyi rahatsız ettim."
Eteğinin üstündeki iki eli de kıpırdandı. Dışarıya oyuncak bebek getiremediği için elleri boş geliyordu.
Siervian, şehre çıkmak istediğinde ona önceden söylemesi gerektiğini ve ağabeyi kızsa bile bunu kabul edeceğini düşündü.
"Siervy."
"Evet."
"Bu özür dilemen gereken bir şey değil."
Ama ağabeyi sevecen bir sesle konuştu.
"Gerçekten mi?"
"Evet. Bir sorun yoksa, araştırsak bile dük suçlamalardan aklanacak.”
Ancak kardeşi acı ifadesini gizleyemedi.
[Damian Elverdotte]
Düşünceler: Umarım öyledir, ama bilmiyorum. Harmin hakkında bilmediğim o kadar çok şey var ki.
İmparatoriçenin, Veliaht Prens'e değer verdiği için Dük'ün sırrını ondan saklayacağını düşünmemişti.
Ancak, Damian'ın düşüncelerinde beklenmedik bir gerçeği ortaya çıkarabilirdi. Son zamanlarda erkek kardeşi, Dük'e eskisi kadar yakın olmamıştı.
[Damian Elverdotte]
Düşünceler: Babama söylediğim gibi, ben Siervian'ın tarafındayım. Bu aynı zamanda Siervy'nin bana güvendiği anlamına da geliyor.
'Benim yüzümden!'
Veliaht Prens'in Dük'ten uzaklaşmasının nedeni, Siervian'ın kendisinden başkası değildi.
Onun haberi olmadan, Veliaht Prens ile Dük arasındaki ilişki, önceki hayatından farklı olarak mesafeliydi.
Beklenmedik durumu anlayınca şaşırdı.
"Yani ben iyiyim, Siervy."
[Damian Elverdotte]
Düşünceler: Ben bu imparatorluğun Veliaht Prensiyim. Dolayısıyla dük herhangi bir suçtan suçluysa buna göre cezalandırılmalıdır.
Dük, uzun yıllar aristokrasinin başıydı. İmparatorluk ailesiyle bu kez alışılmadık bir evlilik yapıldığı için durum daha incelikli hale gelse de.
'Bir düşünün, dük İmparatorluk ailesiyle evlenmekten kaçınmıştı.'
Ağabeyinin ciddi yüzünü gören Siervian tereddüt etti ve sadece eteğinde asılı duran ellerini tuttu.
Gelecekte İmparatorluk Sarayı yakınında yaşama arzusundan farklıydı.
Veliaht Prens olarak ağabeyinin başının çok belaya gireceğini düşündü.
"Ben seni koruyacağım!"
Kalbi aniden şiştiği için bağırdı.
Böylesine kaotik bir durumda bile bir aile olarak ona inanan ağabeyine minnettardı.
“Haha. Kız kardeşim çok güvenilir.”
[Popülerlik: +100] [Popülerlik: +100] [Popülerlik: +100] [Popülerlik: +100] [Popülerlik: +100]
Ağabeyi, tüm bu süre boyunca kasvetli bir haldeyken genişçe gülümsedi.
Siervian, vagonda çiçeklerin açmış gibi göründüğü bir durumda başını kesin bir şekilde salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantastik🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...