70.Bölüm;

218 27 0
                                    

"Evet belki..."

"Lara, lütfen sakin ol, seni azarlamıyoruz."

"S-saklambaç oynuyorduk ha- ve biri beni incitti ve aceleyle gitti, bir yetişkin."

Lara olay yerinde başarılı bir şekilde bahane uydurdu.

Kendini ifade etmek istedi ama birinin aceleyle bir blok kağıt taşıdığını görünce, Siervian onu bir kenara bıraktı.

O çimenlerin arasındayken, yetişkin kazara ona çarptı ve aceleyle oradan ayrıldı.

“S-Yani ben sarsıldım ve yalnız geldim, hıçkırık- .”

[ Lara ]
Düşünceler: Phew- , iyi ki Prenses yaptı demedim.

Her neyse, çok hızlı bir bahane için makuldü.

Ve bu, utanmış, yaralı bir çocuğun yapacağı bir şeydi.

"Prenses ile geri gelmeliydim, çok üzgünüm."

"Ah."

Sör Roid yine normal bir şekilde başını salladı, her şey normal bir kaza gibi görünüyordu.

[ Lara ]
Düşünceler: Kahretsin, kahretsin, kahretsin!

Sir Lloyd'un düzgün ifadesi sayesinde hanımların tüm ana soruları cevaplandı.

Siervian etrafına bakınırken rahat bir nefes aldı.

Lara'nın hâlâ bir karakteri canlandırdığını gören Siervian kararını verdi.

Biraz daha, biraz daha.

* * *

Lara'nın küçük kazasının üzerinden birkaç gün geçmiştir; Lara durumu gözlemlerken dikkat çekmemeye çalışıyor.

Damien, uzun bir aradan sonra Prenses'i ziyaret etti.

"Kont Mirccino'nun kızı, lütfen bize katılın."

[ Damien Erveldote ]
Düşünceler: Bu Siervian'ın arkadaşı, o zaman kibar olmam gerekiyor. İmparatorluk Sarayı'ndaki çağımızın akranları değerlidir.

Abisinin iyi niyetini anlıyordu ama üzgündü.

Lara, Veliaht Prens'in geldiğinden haber almanın neredeyse imkansız olduğu ölçüde buraya müdahale ediyor.

"Gerçekten mi? Lara gerçekten mutlu!”

[ Ellie ]
Düşünceler: Ekselansları Veliaht Prens merak etmiş olmalı, sanırım ona daha sonra haber vermeliyim.

Lara genellikle usluydu, hizmetçiler onun kabalığına şimdilik göz yumdular.

Üstelik Veliaht Prens de görmezden geldi, her şeyi bilmeden yeni döndüğü için olsa gerek.

"Ah, ama... Prenses bundan hoşlanmazsa, Lara hemen gider. Lara haber vermeden geldiği için üzgün."

"Haha, Siervian öyle değil, merak etmeyin Leydi Mirccino."

Beklendiği gibi, Lara'nın tuhaf sözleri.

Onunla ilk kez karşılaşan Veliaht fazla düşünmeden devam etti ama hizmetçiler bir anda başlarını yana eğdiler.

[ Jane Millas ]
Düşünceler: İkinizin iyi olduğundan kesinlikle emindim, belki yanılıyorum?

Siervian küçük yumruğunu sıktı.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin