13.Bölüm

1K 112 0
                                    


[Ellie]
Düşünceler: Bu benim hatam.  Prensesi yalnız bırakmamalıydım ama bu bir güvenlik meselesi.  Benden nefret etmeye başlasa bile onu kesinlikle azarlamak zorundayım.

"Majesteleri ne zaman istersen dışarı çıkabilir, ama lütfen gelecekte önce bana söyleyeceğine söz ver.  Tehlikeli."

Ellie, Siervian'dan nefret etmiyordu.  Aksine çok endişeliydi.

Siervian bir anda biraz sakinleşti.  Durum penceresindeki kelimeleri okuduktan sonra rahatlamak alışkanlık haline geliyordu.

"Tamam, hicc, hicc, hiiicc."

Bugün iki söz verdi.  Daha önce hiç kimseye böyle sözler verecek kadar yakın olmamıştı.

Siervian yavaş yavaş sakinleşti ve artık eskisi kadar hıçkıra hıçkıra ağlamıyordu.

"Bu çiçekler... Majesteleri çiçek görmek istediğiniz için mi dışarı çıktı?"

Siervian, Ellie'ye, hizmetçinin Siervian'ın daha önce teklif ettiği şeye yöneleceğine dair bir söz verene kadar değildi.

[Ellie]
Düşünceler: Saray düzgün bir şekilde donatılsaydı, Prenses yalnız bırakılmazdı.  Şu andan itibaren ne yapmalıyım?

Cesaretini toplayan Siervian, Cassia çiçeklerini tekrar sunmak için uzandı.  Durum penceresi gözüne çarptı ama Siervian'ın acelesi vardı.  Bu ilacı vermek için sabırsızlanıyordu.

Kökleri bile çekildiği için kalan toprak kollarından yere düştü.

"Eri, hiic, bu, bu!"

"Majesteleri sırf bunu bana vermek için mi aceleyle buraya geldi?"

Ellie'nin endişeleri, Prenses'in güvende olduğunu gördüğü anda hafifledi.  Şimdi rahatlamış olan Ellie, Siervian'ın küçük ellerinden çiçeği dikkatle aldı.

"Bu ilaç!"

Ama Ellie, prensesin söyledikleri yüzünden kısa sürede meraklanmaya başladı.

"Bu... ilaç mı?"

“Eri, kardeşinin hasta olduğunu söyledi!”

"Ah…!"

Ellie ancak o zaman geçerken küçük kardeşinden bahsettiğini hatırladı... Prenses gecenin bir yarısı bu yüzden mi dışarı fırladı?

"Prenses…"

Ellie aniden gözyaşlarına boğuldu.  Siervian gibi iyi bir çocuğun bu kadar uzun süre acı çekmesine çok üzüldü.

Ellie bilmeden Siervian'ı sevgiyle kucakladı, aynı Siervian'ın verdiği çiçeklere sarıldığı gibi.

[Ellie]
Düşünceler: Prenses kadar güzel bir çiçek… Bunları bir vazoya koyacağım.

Ama Siervian bu düşünceleri görünce yine çıldırdı.

Elbette, çiçek getiren ve küçük kardeşleri için onlara ilaç diyen bir çocuğa kimsenin inanması mümkün değil.  Başından beri çok inanılmazdı.

Belki de dengesiz vücudu ve zihin senkronizasyonu yüzünden, ama Siervian sık sık bunun gibi çok fazla hata yapıyor gibi görünüyordu.

"Majestelerini ziyaret ettiğimde duydum."

Bu yüzden beyaz bir yalan söylemeye karar verdi.

Ellie, Karmen'le tanıştığını duyarsa başının tekrar belaya gireceğinden korktu ve onun yerine babasını koltuk değneği olarak kullandı.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin