19.Bölüm;

1K 104 18
                                    


Babasıyla kahvaltı için tam zamanında İmparator'un Sarayına zar zor gelen Siervian, boş boş etrafına baktı.  Bir çocuğun sabahın köründe böyle kahvaltı yapmasını beklediklerine inanamıyordu.

Bundan kısa bir süre önce uyandı.

"Sen buradasın."

"Majestelerini selamlıyorum."

Başını eğdi ve reverans yaptı.  Aşağıya baktığında, o anda uyuyabileceğini hissetti.

"Sierra."

"Evet."

Gözlerini açmaya çalışarak babasına baktı.  O kadar uykuluydu ki durum penceresindeki kelimeleri düzgün okuyamadı.

"Sierra."

“…Evet.”

Ancak o zaman babasının onu bu lakapla tekrar tekrar aramasını garip buldu.  Gözleri buluştuğunda İmparator hiçbir şey söylemeden masadan ona doğru yürüdü.  Siervian'ın eylemlerini sorgulamaya başlaması çok doğaldı.

Şu an sorun ne?

"Seni oraya taşıyacağım, Sierra."

"Peki…"

Daha bir adım bile atmadan vücudunun yukarı çıktığını hissetti.  Şaşırtıcıydı çünkü koltuğa nazikçe oturmadan önce havada uçuyormuş gibi hissediyordu.

"Ye, Sierra."

Erken olduğu için görece basit masa düzeni gözüne çarptı.  Yine de iştah açıcı koku burnunun ucunda oyalandı.  Kesinlikle hala uykuluydu, ama birazcık enerjilendi.

'Ha?  Biraz daha hafif mi?'

Kaşığı tuttuğunda, ağırlıktaki farkı hissetti.  İmparatorun Sarayındaki sofra takımları her zaman büyük ve ağırdı, bu yüzden kullanması genellikle zordu.

"Sierra, kullandığın gümüş takımlar sadece senin için yapıldı.  Sarayınıza başka setler de gönderildi.”

Tabağına bakar bakmaz, İmparator bunu gelişigüzel söyledi.

Gümüş takımlarda küçük, parlak mavi taşlar vardı.

Dün kullandığı çatalın ağır olduğunu fark etti.

"Teşekkürler ."

[Alderuan Erveldote]
Uygunluk: +100

Bu tür bir ilgi, önceki hayatında asla hayal bile etmediği bir şeydi.

Belki de elleri hafiflediği için daha canlıydı.

'Bunlar ellerime mükemmel uyuyor.  Ve çok güzeller!'

Yemek bundan sonra aksamadan gitti.  Sindirimi zor olmayan basit yemekler servis edildi.

Doyduğunda, tekrar uykulu hissetti.  Bugün neden bu kadar uyuşuk olduğunu bilmiyordu.

"Majesteleri, işte tatlınız."

"Evett."

[Paolo Velteman]
Mesleği: İmparator Sarayının Baş Kahyası
Uygunluk: +20

Bu yüzden kahya tatlı servisi yaptığında Siervian çoktan uyuklamaya başlamıştı.

Sunulan tatlılar basit hamur işleri ve çikolatalı süttü.

“Bu süt özellikle besleyici.  Umarım zevkinize uygundur, Majesteleri."

[Paolo Velteman]
Düşünceler: Bu içeceklere kalbimi ve ruhumu koydum, umarım onları iyi yersin, zavallı prensesimiz.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin