90.Bölüm;

235 30 3
                                    

'Bu sefer kandırılmayacağım.'

Görünüşe göre Kontes Dixie ona görgü kuralları hakkında kötü niyetle çarpıtılmış bilgiler vermişti.

Yalan söylemedi ama genç Siervialının yanlış anlamasına ve yanlış davranmasına izin verdi.

Eh, en azından ona sert bir şekilde temel davranışlar öğretildi. Bu şekilde, yüksek sosyetede gelişemezdi.

'……Gerçekten zordu.'

Her zaman ve her yerde harika bir duruş sergilemek için çaba sarf etmek kolay olmadı.

Bütün bunlara yetersiz beslenmiş bedeniyle katlanmıştı.

Bu nedenle Siervian, Kontes Dixie'yi affetmek istemedi.

[Della Dixie]
Meslek: –
Düşünceler: Onun kararlılığını azaltmam gerekiyor. Majesteleri onun zayıf bir kız olduğunu söylüyor.

Durum penceresinde, Siervian'a imparatoriçe tarafından kandırıldığına dair somut kanıt sağlayan büyük bir kusur vardı.

İşi hakkında hiçbir şey belirtilmedi.

İmparatorluk ailesinin aksine, sıradan soyluların belirli bir işi yoktu.

Bunun yerine, işler ancak İmparatorluk Sarayında istihdam edildikten sonra ortaya çıkıyordu.

Ve Prensesin görgü öğretmeni olmak, İmparatorluk Sarayında maaşlı bir işti.

'Öğretmen rolünü en başta ciddiye almadı.'

İmparatoriçenin aksine, onun tercih edilebilirliği olumsuz değildi. Ancak niyet kirli olduğu sürece, Siervian onun gitmesine izin vermemeye karar verdi.

[Della Dixie]
Düşünceler: Bir şeyler doğru değil. Bilerek küstahça odanın etrafında dönmeme rağmen korkmadı.

Kontes Dixie avucunun içinde tuttuğu yelpazeyi ses çıkaracak şekilde tokatladı.

Sadece bir çocuk olduğu için önceki hayatı olsaydı gergin olurdu.

Yine de Siervian sinmek yerine parlak bir şekilde gülümsedi ve "Şuraya oturabilirsiniz hanımefendi" dedi.

"…Nezaketin için teşekkür ederim."

Kontes Dixie'nin kaşları bir an için çatıldı.

Az önceki tavrı, havayı bozmaya çalışan Kontes'in çabalarını mahvetti.

Ayrıca Siervian, "Yaptığın şeyle ilgilenmiyorum, o yüzden otur" der gibiydi.

[Della Dixie]
Düşünceler: Sosyeteye  çıkmamış bir kızın bunu anlaması mümkün değil.

Elbette, Siervian bunu tam da bu nedenle yaptı.

Ayrıca Kontes'e ancak imparatorluk ailesinin izniyle oturabileceğini kendi ağzıyla itiraf ettirme etkisi de oldu.

Kontes Dixie sanki kızgınmış gibi yelpazeyi tutan eli sıktı.

Bu sayede yelpazeyi muhteşem bir şekilde süsleyen Vuingpi tüyleri uçuştu.

'Yani o benim paralı loncamın müşterisiydi.'

Kontes, o Vuingpi tüy eşyalarını yaratarak çok para kazananın önündeki Prenses olduğunu bilmiyor olmalı.

Soyluların çoğu bu tür konulara kayıtsızdı.

Sadece trendlere ayak uydurmak için satın aldılar.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin