40.Bölüm;

837 96 8
                                    


Bu istek İmparator Alderuan için beklenmedik bir şeydi, ancak bunu istemesi o kadar da garip değildi.

Bunun nedeni, dün olanlardan çok korkmuş olması durumunda, suçlunun amacının onu kaçırmak değil, hazine odasındaki bir şeyi çalmak olduğu kendisine anlatılmasıydı.

Bu yüzden çocuğun hazine odasına ilgi duyması doğaldı.

"İşte burada, Siervy."

"Vay…"

Hırsızın yakalandığı düne kıyasla daha içeri girdiklerinde, Siervian kubbeye benzer muhteşem yapıyı gördü.

Önünde bu yere bağlanan beyaz bir koridor vardı. Yanlarda sıralanmış renkli gravürlerle oyulmuş sütunlar  arasında alışılmadık derecede parlak güneş ışığı içeri sızıyordu.

Bir bakışta burası sadece küçük ve basit bir ibadet yeri gibi görünüyordu.

'Hazine odasına ilk kez bu kadar yaklaştım.'

Koridorda babasının yanında yürüyen Siervian merakını gizleyemedi.

Bunun nedeni, beklenmedik bir şekilde hazine odasının o kadar büyük olmamasıydı. Özellikle de şimdi hala bir çocuk büyüklüğünde olduğu ve odanın hala o kadar büyük olmadığını düşündüğü için.

"Hazine odasının düşündüğünden daha küçük olduğunu düşünüyor olmalısın."

"Evet."

Siervian babasının konuştuğunu duyunca başını kaldırdı. Sesi, bu yerdeki akustik ile harika geliyordu.

"İçeri girdiğinizde daha çok şaşıracaksınız."

[Alderuan Erveldote]
Düşünceler: Umarım Siervy bunu çok uzun zaman sonraya kadar hatırlayabilir.

Sözlerinde alışılmadık bir heyecan duygusu vardı. Bu sayede Siervian çarpan kalbini kontrol edemedi.

Çok geçmeden küçük beyaz bir kapıya yaklaştılar. Sadece bir kişi geçebilirmiş gibi görünüyordu.

Kapıda birbirine bakan iki mavi kurt deseni vardı ve bu imparatorluk ailesinin simgesiydi.

“Mavi kurt…”

"Doğru. O bizim imparatorluk ailemizin sembolü."

Babasının gurur dolu ifadesi ile Siervian, sembolü dikkatle inceledi.

Uzun süre ona baktığında, kurtlar sanki canlıymış gibi aniden hareket etti.

"Ahh..."

[Alderuan Erveldote]
Düşünceler: Seni şaşırttı mı? Kurt gravürleri sizi şaşırtmışa benziyor.

Bunun sihirle ilgisi olduğunu düşündü ama babasının tepkisi biraz tuhaftı.

O şüphesini dile getiremeden imparator kapıya uzandı.

" Bu hazine odası, imparatorluk ailesine özgü manaya yanıt veriyor.  Daha sonra büyü kullanmayı öğrendiğinde, buraya yalnız gelebilirsin Siervy."

"Evet..."

Üzücü ama bu gelecekte olmayacak.

Bu yüzden Siervian şimdi hazine odasını keşfetmek konusunda daha heyecanlıydı. Bu, buraya son kez izin verilmesi olabilirdi.

"O zaman, şimdi girelim."

Alderuan'ın parmak uçlarından bir grup parlak ışık sızdı.

Kapıyı saf manasıyla doldurduğunda, kurt gravürleri parladı. Sanki az önce sıkıca kapatılmamış gibi, giriş ardına kadar açıldı.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin