58.Bölüm;

503 55 0
                                    

"Evet çok."

Gelecek yıl, gerçekten sihir öğrenebilir.

Önceki hayatındakinin aksine mana kokusu o zamana kadar kalacak mı?

Ama Siervian, şimdiden hayal kırıklığına uğrama duygusuna kapılmıştı ve bu onu sinirlendiriyordu.

“Gelecek yıl sihir öğrendiğinden emin ol. Tamam mı?"

[ Karmen Kasselov ]
Düşünceler: Bir prenses olduğu için yaşlı adamdan sihir öğrenebilir, değil mi? Evet, bu senin için iyi ve seninle çalışmama izin vermeni isteyeceğim.

Ancak, Karmen'in dört gözle beklediğini görünce Siervian'ın tahmininin gerçekleşeceğini söylemek zordu.

Bu yüzden şimdilik sadece başını salladı.

Belki birlikte birkaç ders alabilirler.

"Çimen gelince, daha çok araştıracağım."

Siervian bunu defalarca düşünmüştü. Karmen'in ona her zaman iyi davranması şaşırtıcıydı ve onun da düşüncelerinin iyi olduğunu gördüğü için minnettardı.

Siervian son zamanlarda duygularını dürüstçe ifade etmeye başlamıştı ve bilinçaltında utangaç bir şekilde gülümsedi.

"Teşekkür ederim Karmen."

“…Ah, önemli değil, Ahem.”

[tercih +100]

[tercih +100]

[tercih +100]

[tercih +100]

[tercih +100]

Siervian'ın gözleri durum penceresinden parlıyormuş gibi, ama Karmen'in gözleri tarif edilemez bir şekilde parlıyordu.

* * *
"İşim bitmek üzere."

“Vay, Vay...!”

Siervian, babasının görünüşünü anında değiştirdiğini görünce hayranlığını gizleyemedi.

Zengin bir halk tarafından giyilecek kıyafetler giyen İmparator, birkaç hareketle kendine bir dönüşüm büyüsü yaptı.

Muhteşem gümüş rengi saç, Siervian'ınki gibi hızla siyaha döndü.

"Hmm."

İmparator aynada kendisine baktı ve memnuniyetle başını salladı.

Bugün nihayet Siervian'ın doğum gününde babasına gizlice fısıldadığı dileği yerine getirme günüydü.

Dilek şehri ziyaret etmekti.

"Peki ya Sebi?"

"Şehirde henüz kimse Siervy'yi tanımıyor, bu yüzden sorun olmaz."

[Alderuan Erveldote]
Düşünceler: Böyle sevimli bir figürü sihirli bir şekilde örtmek günahtır.  Ama Siervy'ye bakanları kör etmeyi tercih ederim.

Siervian, korkutucu düşünen babasına bakarken rahatsız yüzünü saklamaya çalıştı.

Her neyse, Siervian yoldan geçenleri sihirli bir şekilde kör etmektense kendini biraz gizlemesinin daha iyi olacağını düşündü.

"Sana büyü yapmadığım için üzgünüm."

"Hayır, bu iyi."

"Bahçeye sonra gelirsen, sana kanat takarım."

“…!”

Siervian hayal kırıklığına uğramış görünmenin doğru seçim olduğunu düşünerek başını şiddetle salladı.  Çünkü sırtında kanatların olması harika olmalı!

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin