59.Bölüm;

530 55 4
                                    

Karmen'in dediği gibi, zararlı çay alerjileri açıkçası çok nadirdi.

Ancak böylesine büyük bir imparatorlukta bazılarının onunla birlikte doğduğu açıktı.

Siervian, pahalı alternatifleri kullanamayan benzer hastalıkları olan insanlar için endişeleniyordu.

"Eh, onlara sadece Dükalık tarafından muamele ediliyor."

[ Hex ]
Düşünceler: Kısa bir süre önce alerjilerle başa çıkması için Dük'e çok baskı yapmıştı ve siz bunu anlamış olmalısınız.

Hex'in yanında sessizce başını salladığını görünce, babası bile bu alerjiye aşina değilmiş gibi görünüyordu.

"Anlıyorum."

Ancak cevabı duyduktan sonra, bir şey belirsiz kaldı.

Dük'ün uzmanı sadece ikinci hayatında hapse atılmıştı, ama bu onun önceki hayatında olmamalıydı.

Alerjileri, sanki başka biriyle ilgileniyormuş gibi bir çayın içinde getirdi.

"Sadece emirleri mi dinledi doktor?"

Durum değişti ve İmparatoriçe'nin emirleri de değişti, ancak rahatsızlık hissi devam etti.

“Her neyse, bir bardak harmin çayı için buraya gelmek imparatorluk halkının da görevidir. Aynı zamanda ilk İmparator tarafından 'İmparatorun kutsal görevi'nde de yazılmıştır."

"Evet."

"Yani başka birinin alerjiden zarar görmesi konusunda endişelenmenize gerek yok."

Babası onlar için endişelendiğini nereden biliyordu?

Her halükarda, imparatorluğun hiç kimsenin dışarıda kalmaması için büyük çaba sarf ettiğini görünce rahatladı.

"Lütfen, merhamet aşkına! Lütfen!"

Sonra çayevine giren insanlardan biri kabaca dışarı itildi.

"Yapamam!"

Yere düşen kadın tekrar ayağa fırladı.

Onu çayevinden dışarı iten kişiye yaklaştı ve bacağından tuttu.

"Herhangi bir art niyetim yok. Lütfen kızımın harmin çayı içmesi gerekiyor!”

"Yapamazsın! Sadece harmin çayı verebilen benim!”

Kargaşa çıkınca insanların gözü çayevine çevrildi.

İmparatorluğun insanları için, onlar için sağduyu kadar kolay olan kuralları çiğnemeyi merak ediyor gibiydiler.

"Kızım hasta olduğu için. Düzgün hareket edemeyecek kadar yüksek bir ateşi var!”

"O zaman daha iyi olacak ve geri dönmek zorunda kalmayacaksın!  Geçerli bir sebep varsa tarihin değiştirilebileceğini bilmiyor musun?”

"Biliyorum biliyorum! Ben bir doktorum ama acelem var çünkü kızımın mana hastalığı çok nadir görülüyor. Sana yalvarıyorum!"

Ancak o zaman insanlar kadına sempatik bir bakış gönderdiler.

Hatta bazıları, sıradan bir bölgedeki insanlara iyi bakan doktorun yüzünü bile tanıdı.

'O kişi mi, bir ihtimal?'

Ama Siervian, başka nedenlerle genişçe açılmış gözleriyle ona baktı.

[ Madeline ]
Meslek: Doktor (Sv. 89)
Duygular: Çaresizlik

Ne kadar bakarsa baksın durum penceresindeki isim tanıdık geliyordu.

Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin