“M-Majesteleri…!”Vasallar, beklediklerinden çok farklı olan komuta ne kadar şaşırdıklarını gizleyemediler.
Ancak imparatorun soğuk bakışları üzerlerinden geçtiğinde herkes sanki hiç konuşmaya çalışmamış gibi başını eğdi.
O sırada, imparatorun bakışlarından kibarca kaçınan vasallardan biri başını kaldırdı.
"Majesteleri, konuşmaya cesaret edebilir miyim?"
"Konuş o zaman."
Dudaklarını sakince açan Dük Pacour oldu.
Pacour Dükalığı, Kuzey İmparatorluğu'nun kuruluşuna katkıda bulunan bir hane idi. Hannibel Pacour, Siervian'ın doğumu sırasında Dükalığı devraldı ve hırslı bir adam olarak biliniyordu. Aynı zamanda İmparatoriçe Cybelle'in ağabeyiydi.
"Sabırsızlık için özür dilerim ama korkarım zamanlama iyi değil, efendim."
Ağzından çıkan cesur sözler üzerine taht odasının ortası o kadar sessizleşmişti ki kulakları çınladı.
"Zamanlama? Zamanlamanın kızımın doğum gününden daha önemli olduğunu söylüyorsun…”
Alderuan, devasa tahtının kol dayanağına dokunarak alçak sesle konuştu. Sakin bir sesti, ama şimşek kadar çarpıcıydı.
Alderuan Erveldote. Üçüncü Kıta Savaşı'nı zafere taşıyan Demir ve Kan İmparatoru, birden fazla yönden ünlüydü.
"Bu doğru, Majesteleri."
Kan üzerine kurulan itibar, genellikle korku uyandıran bir şeydi.
Ancak Alderuan, imparator olarak tahta çıktıktan birkaç yıl sonra bu tür korkuları dağıttı.
Olağanüstü diplomasi anlayışı, sihir üzerindeki güçlü hakimiyeti ve izlediği birçok pratik politika nedeniyle imparatorluk halkının desteğini kazandı.
Bu nedenle, İmparator Alderuan, halkı tarafından bilge bir imparator olarak saygı gördü.
"Açıkla, Dük."
Buna rağmen, onun bir savaş kahramanı olan yanı onu hiç terk etmedi.
İmparatorluğun halkı Majestelerinin merhametini övdüyse, o zaman dük ve diğer vasallar imparatordan korkardı.
Bunun nedeni, imparatorun halka karşı merhametli, ancak aristokratlara karşı acımasız olmasıydı.
"Garambell'deki durumdan dolayı, efendim. Kıtanın bir tarafı acı çekerken, İmparatorluğumuz kendini tutmalı ve—”
"Yani diyorsun ki Garambell tehlikede, bu yüzden kızımın doğum günü kutlanmamalı."
İmparator dükün sözlerini vahşice kesti ama dük sakince başını eğdi.
Onun imparatorla bu şekilde yüzleştiğini gören yaşlı vasallar kuru bir şekilde yutkundular. Dük'ün sözlerinin altında ne yattığını hissedebiliyorlardı.
"Birincisi, söylediklerinde yanlış olan bir şey var, Dük."
"Lütfen beni aydınlat."
"Garambell artık tehlikede değil. Bugün saraya, salgın vakalarının keskin bir şekilde düştüğü haberi geldi."
Henüz eline geçmemiş bir bilgi olduğu için dük içinden küfretti.
“Özellikle yaşlı Garambell Kralı da iyileşmişti. Sizce İmparatorluğun hâlâ geri planda kalması mı gerekiyor?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Princess Through the Status Window(Durum penceresinden bebek prenses)
Fantasi🌸~~🌸 Öldüğümde kötü biri olarak mahkûm edildim ama bir şekilde beş yaşında bir geçmişe döndüm. Artık daha genç görünen babamla yüzleştiğim an, gözlerimin önünde garip bir mavi pencere belirdi - bir başkasının gerçek duygularını ortaya çıkaran açı...